Dagbokstråden

Det är ghey men det syns knappt när man sätter för knät:tummenupp Dags att sätta dit den andra tanken hör jag :D

skulle inte den med bättras på med nagellack pga transportskador??

Tack alla!
Känns riktigt skönt med en egen hoj igen:) :krama

TjÄra dagbok...
idag var jag och trixade till mig en zx10r - den "gamla" hojen (r1) blev jag ju så hastigt av med inför en bandag på Gelleråsen! korven hade inget att köra där så den blev då hans...rettan alltså!

Det gamla dunderarslet som står i garaget får snällt hitta en ny lekkamrat! Imorrn drar vi till FB och trade:ar hojar...:tummenupp

GRATTIS till en grymt nice bike

Alla Köpings Rettor får se mycke NINJA arsle nu...

.

Duccetur efter badet igår, man var ju tvungen att leta sig in mot stan och sätta sig och kika lite på raggarbilarna. :) Jäääädrar så gött! Frugan mötte upp med ett par campingstolar vid preem-affärn' där på Sjöhagsvägen, och en påse från eldonko.

Fortpelle stod och smög, forumtroll som han är, och spejade på mig, detta har rapporterats i efterhand...

Full med nyttigheter och diverse färgämnen så tog jag och braSSade iväg mot Autotec för att säga hej på gamla polare, ramlade över Mungajanne, och det blev en del tjöt.

Hem runt midnatt med mörkt visir... :huvet

Kul, skön temp - och suraåsen is the shit. :fakta

Duccetur efter badet igår, man var ju tvungen att leta sig in mot stan och sätta sig och kika lite på raggarbilarna. :) Jäääädrar så gött! Frugan mötte upp med ett par campingstolar vid preem-affärn' där på Sjöhagsvägen, och en påse från eldonko.

Fortpelle stod och smög, forumtroll som han är, och spejade på mig, detta har rapporterats i efterhand...

Full med nyttigheter och diverse färgämnen så tog jag och braSSade iväg mot Autotec för att säga hej på gamla polare, ramlade över Mungajanne, och det blev en del tjöt.

Hem runt midnatt med mörkt visir... :huvet

Kul, skön temp - och suraåsen is the shit. :fakta

Var riktigt skön temp igår natt. Kändes som man var utomlands nästan. Var sjukt sugen på att köra hoj då, men men.

Nu har man fått en fin rosa färg efter 2 dagar på Gälleråsen.
Åkte med banåkning.nu och skrapade ihop 30 mil på banan, en del pass var skit medan andra var betydligt bättre, det var nog vätskebalansen och hur skärpt man var i knoppen som gjorde skillnaden.
Jag hade tagit med mig en balja för att ha vatten i för att kyla ner mig, fick betydligt bättre användning för den då en hoj kom brinnande in i depån. Det var bara att ta baljan springa fram och släcka brasan. Det var tydligen bakdämparen som läckte olja på avgassystemet.

:D:tummenupp

Åkte 30mil på bara på lördagen på Gotland. :banana
Det är så när man inte kan köra då måste man träna.

Robban efter som vanligt, jag först, före, långt före.

IMG_6883.JPG

Här har jag lämnat några långsamma efter mig

IMG_6979.JPG

Sen vaknade jag

Last edited:
GRATTIS till en grymt nice bike

Alla Köpings Rettor får se mycke NINJA arsle nu...

.

hahaha...ja vi får se vad som händer med den där Ninjan! de ville inte som jag ville så jag ska fundera på Kawa-köpet över helgen..
Fan vad sur man blir när man är inställd på något sen blir det inte så :mad: :huvet... nåja, bara att ta sig en funderare - den står ju där och väntar på mig till måndag så...

Jävlar nu Trixter om du hinner före mig...:tungan

hahaha...ja vi får se vad som händer med den där Ninjan! de ville inte som jag ville så jag ska fundera på Kawa-köpet över helgen..
Fan vad sur man blir när man är inställd på något sen blir det inte så :mad: :huvet... nåja, bara att ta sig en funderare - den står ju där och väntar på mig till måndag så...

Va fan nu då?:confused:

Tänk om, kör naket, dom har en Honda CB 1000

Igår kom en gubbe fram till mig när vi stod och väntade på fler motardfolk.
Gubben: Det var en fin motorcykel, äre en tvåstånka? (?)
Jag: Näe det är en enstånka.
Gubben: Men den har ju två avgasrör? Då måste det ju vara två cylindrar.
Jag: Nej det är för att den har ett avgasrör för varje avgasventil.
Gubben: Nej det är en paralelltwin.
Jag: Nej det är en enstånka.
*Challe kommer inglidandes på sin xt660x*
Jag: Hur många cylindrar tror du den där motorcykeln har?
Gubben kollar på avgasrören och mycket riktigt, 2 st.
Gubben: Det där är också en twin.
Jag: Hur många cylindrar har din hoj challe?
Challe: En
Gubben muttrar lite om att vi va sånadär som bara köper och åker, men kan inget om motorer.
Gubben: Ja då måste det ju iaf vara bra ventilation på den!
Sen bubblade han vidare om att han oxå hade hoj, en tvåcylindrig 250 som vägde 180 kg. Han kunde inte köra den för att den va för tung, och han kunde inte lägga ner den i kurvorna.
Skön gubbe iaf:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...