Dagbokstråden

TjÄra dagbok...
idag var jag och trixade till mig en zx10r - den "gamla" hojen (r1) blev jag ju så hastigt av med inför en bandag på Gelleråsen! korven hade inget att köra där så den blev då hans...rettan alltså!

Det gamla dunderarslet som står i garaget får snällt hitta en ny lekkamrat! Imorrn drar vi till FB och trade:ar hojar...:tummenupp

Måste slänga in ett grymt tack till SGM som kom med den briljanta idéen att ta en lunch på kajfiket - grymt god sallad :yoparty :tummenupp:Bugar ...och vi ses väl på FB imorrn kan jag tro?!!one?

Kajfiket+lunch=det gör vi lätt om!!!! ...och fler kanske oxå hakar på såklart!

Ha en skön kväll alla hojåkare!

Jädrar så kul Evis, kermit å grejer! :hihi

Stenhård knarr! :Rockbanan

/J - ser till att hålla Kajfiket rullande, snar lär man ta provision :fakta

TjÄra dagbok...
idag var jag och trixade till mig en zx10r - den "gamla" hojen (r1) blev jag ju så hastigt av med inför en bandag på Gelleråsen! korven hade inget att köra där så den blev då hans...rettan alltså!

Det gamla dunderarslet som står i garaget får snällt hitta en ny lekkamrat! Imorrn drar vi till FB och trade:ar hojar...:tummenupp

Måste slänga in ett grymt tack till SGM som kom med den briljanta idéen att ta en lunch på kajfiket - grymt god sallad :yoparty :tummenupp:Bugar ...och vi ses väl på FB imorrn kan jag tro?!!one?

Grattis till en ruskigt grym hoj ;)

Annars har jag nu i dagarna monterat nytt bakdäck, nya hjullager, och nya packboxar är på ingående (megasuperspecial från Suzuki) och ny bromskiva fram, och nya bromsbelägg är på G från AmerikaT.

Ska även hinna med olja/filterbyte och ventilspelskoll innan 9 Juli då man ska smiska Gelleråsen.

Last edited:
TjÄra dagbok...

Grattis till hojen:tummenuppNU tycker jag du skall boka upp dig på en bandag, för att lära känna hojen under säkra former.:)

TjÄra dagbok...

Nej! Inte en ZX10R! Det är ju min drömhoj :4skrika :gråta

Nää menee.. Grattis till en fin hoj iaf.........

TjÄra dagbok...
idag var jag och trixade till mig en zx10r - den "gamla" hojen (r1) blev jag ju så hastigt av med inför en bandag på Gelleråsen! korven hade inget att köra där så den blev då hans...rettan alltså!!

Grattis till en snabb hoj:tummenupp ska vi rejsa:confused::)

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back