Långa farbron
Yster tokfrans
Tjet skrev:Du har mycket kvar att se, det hör jag allt...![]()
![]()
Joho då ,kolla här tex...... grrrrrrr Fantomenkallingar är sexiga

Bifogat
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjet skrev:Du har mycket kvar att se, det hör jag allt...![]()
![]()

Chris Ash skrev:Kanske inte så konstigt trots allt, jag har alltid undrat över hur man kan gå omkring med trosor som går rätt upp i röva.....
Ha ha ha! Du skrev "glider in i rumpan". *fniss* *stjärnor* *lunar*RocketQueen skrev:Nej nej nej helt fel. Vanliga trosor glider in i rumpan. INTE string.![]()
RocketQueen skrev:Nej nej nej helt fel. Vanliga trosor glider in i rumpan. INTE string.![]()

Jo, jag! Jag går jämt i såna. Bruna Y-front. Det är skitsnyggt. De håller länge också. Ekonomiskt och bra. Mina favoriter är från 1997. Tyvärr har resåren börjat ge efter lite.Miss_Orchidee skrev:MEN INGEN ser sexig ut i "fantomen kallingar"...
Mattias skrev:Ha ha ha! Du skrev "glider in i rumpan". *fniss* *stjärnor* *lunar*

Bingo skrev:Jo, jag! Jag går jämt i såna. Bruna Y-front. Det är skitsnyggt. De håller länge också. Ekonomiskt och bra. Mina favoriter är från 1997. Tyvärr har resåren börjat ge efter lite.

Flamma77 skrev:Men kära nån...![]()
Jag är hemma och myser... med katten...![]()
Det hade jag ingen aning om. Fan vad schysst att du berättarLånga farbron skrev:För en händig kille som dig Bingo,kan jag tipsa om att resårband finns att köpa i metervara och kan lätt sys eller limmas på dina favvo kallingar.
Ta gärna med dom till affären när du skall köpa resåband så att du får rätt bred på den.![]()
![]()
Tyget i dem håller minst sex-sju år till och det skulle vara synd att kasta så bra kallingar bara för att resåren tänjt ut sig "något".Bingo skrev:Det hade jag ingen aning om. Fan vad schysst att du berättarTyget i dem håller minst sex-sju år till och det skulle vara synd att kasta så bra kallingar bara för att resåren tänjt ut sig "något".

Henkmaster skrev:En eloge till Långa Farbron som med kunskap och målmedvetenhet, hjälpt mig att driva denna tråd bortom absurdum.![]()
Beträffande skaparen av stringtrosan så får jag nog hålla med om att det måste varit en man som skapat den. Inte för att den är briljant, utan snarare för att den behagar.
För att ytterligare understryka trådens moraliska incitament så är det givietvis kvinnan som bestämmer vad som bärs på hennes kropp och därmed basta.
(Däremot har vissa män tur och får sin vilja igenom men det är alldeles för off-topic)
Keep stringin'![]()

Jasså inte?*s*Miss_Orchidee skrev:Dom sitter ju inte fast.....i så fall ska du köpa en storlek större.....inte så dom hängermen dom ska ju inte fungera som skärtråd.....
![]()

Hm.. baksug?Mattias skrev:Ha ha ha! Du skrev "glider in i rumpan". *fniss* *stjärnor* *lunar*
sen så sa jag BEJBS!Miss_Orchidee skrev:sen e d ju så att alla ser faktiskt inte sexiga ut i string precis som att alla inte ser sexiga ut i hotpants.......

Bikerbitch skrev:Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.
Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.
Mattias skrev:Sådär säger du bara för att få PM av killar som vill mysa med dig.
Var i Uppsala bor du? Vad gör du ikväll?

tob skrev:Hört talas om uttrycket "commando"?![]()
/T
Seså!|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!