Dör stringtrosan ut???

Status
Ej öppen för fler svar.
exiteme skrev:
Mattias: Idag är du min gud. Fy faaan vilken rolig sida :rofl :rofl :rofl

Någon som kan översätta texten på sidan... :va

Kort sammanfattat ,
Hey jag heter Emil

Pga att han spärrad två gånger från dom som har servern så måste han tyvärr numera ha lösenord för dom helnakna sidorna,men han säljer det gärna till dig för 10 Euro,vilket ger dig 3 månaders tillgång till hans fina sida.
Och så fort ni betalat över hans bank i Munchen så skickar han lösenordet till er per mail.

Och längst ner lovar han att det är värt det.

Jag var inne och tänkte skriva något fint i hans gästbok....men rackarns den var stängd pga allt det fanns så många idioter som skrev iden.... :kocko

Last edited:
Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.

Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.

depptrosor är bekvämare än stringtrosor när man deppar/latar sig/kör hoj/gräver i rabatter.

jag gjorde ju en poll om dethär en gång men det var en mmmmoderator som tog bort tråden.

anja skrev:
depptrosor är bekvämare än stringtrosor när man deppar/latar sig/kör hoj/gräver i rabatter.

jag gjorde ju en poll om dethär en gång men det var en mmmmoderator som tog bort tråden.
Och exakt när är stringtrosor bekvämare då? När man gör allt utom det du räknade upp? Eller är det månne så att string är mer effektivt när man ska locka till sig män?

Det finns en trosa för varje tillfälle helt enkelt. :tungan

String och hotpants är favvosar. Men de tillfällen jag inte har några alls har en tendens att vara de bästa... :hihi

Flamma77 skrev:

String och hotpants är favvosar. Men de tillfällen jag inte har några alls har en tendens att vara de bästa... :hihi
Mmm... Jag gillar också toalettbesök och att duscha. :)

Mattias skrev:
Mmm... Jag gillar också toalettbesök och att duscha. :)

Javisst! En vecka utan dusch och toalettbesök får en att uppskatta det enkla i tillvaron. :rofl

Bikerbitch skrev:
Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.

Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.

Det beror på. Killar går ju knappast i tajta genomskinliga brallor så till vardags går det alldeles utmärkt att använda "sloggi"-modellen uta att skämmas då det inte syns vad som finns under. Men när man e på jagen är det boxer som gäller.

Och - ja - om jag varit sambo och hon velat slänga mina sloggi-kallingar och tredubblat innehavet av boxer/pakethållare eller vad hon nu nu velat se så hade jag gjort det.
Och - nej - jag hade inte ratat en tjej pga hennes trosval. Min övertalningsfrmåga är dock tämligen god :hihi

Bikerbitch skrev:

De killar som inte använder boxershorts får nog ta å skärpa sig å slänga sina gamla kalsonger. När ni endå håller på kan ni göra er av med era gamla badkalsonger oxå! :D

\Masonit

Skalman skrev:
Det beror på. Killar går ju knappast i tajta genomskinliga brallor så till vardags går det alldeles utmärkt att använda "sloggi"-modellen uta att skämmas då det inte syns vad som finns under. Men när man e på jagen är det boxer som gäller.

Ungefär som tjejerna då. När dom är på jagen är det string som gäller och när man är hemma och myser i mjukisbrallor så är det vanliga modellen som gäller.
Usch vad dom ställer sig in hos det andra könet...;)

Bikerbitch skrev:
... när man är hemma och myser i mjukisbrallor så är det vanliga modellen som gäller.
...

Ett utmärkt tillfälle att vara utan trosor tycker jag... :hihi

Flamma77 skrev:
Ett utmärkt tillfälle att vara utan trosor tycker jag... :hihi
Sådär säger du bara för att få PM av killar som vill mysa med dig.

Var i Uppsala bor du? Vad gör du ikväll?

Flamma77 skrev:

Flamman = -Älskling.... :7peta *Bör sägas med en lätt lyckligt och frågande tonfall *

Bikerbitch skrev:

Tajta boxers, Y-fronten är :död och skall så förbli.
Sen har jag aldrig ratat en kvinna för hennes trosor,men vissa saker gillar man mer än andra.Sen är det ju inte så att slapptrosorna är någon hemlighet.

Mattias skrev:
Sådär säger du bara för att få PM av killar som vill mysa med dig.

Var i Uppsala bor du? Vad gör du ikväll?

Långa farbron skrev:
Flamman = -Älskling.... :7peta *Bör sägas med en lätt lyckligt och frågande tonfall *

Men kära nån... :D

Jag är hemma och myser... med katten... :gnissla

Puss på er. ;) :kiss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...