exiteme skrev:Mattias: Idag är du min gud. Fy faaan vilken rolig sida![]()
![]()
![]()
Någon som kan översätta texten på sidan...![]()
http://world.altavista.com/
Välj translate webpage och lämpligt språk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
![]()
![]()
Och exakt när är stringtrosor bekvämare då? När man gör allt utom det du räknade upp? Eller är det månne så att string är mer effektivt när man ska locka till sig män?anja skrev:depptrosor är bekvämare än stringtrosor när man deppar/latar sig/kör hoj/gräver i rabatter.
jag gjorde ju en poll om dethär en gång men det var en mmmmoderator som tog bort tråden.
Mattias skrev:String will never die!!! <-- Klicka, dammit!

Mmm... Jag gillar också toalettbesök och att duscha.Flamma77 skrev:Det finns en trosa för varje tillfälle helt enkelt.![]()
String och hotpants är favvosar. Men de tillfällen jag inte har några alls har en tendens att vara de bästa...![]()
Mattias skrev:Mmm... Jag gillar också toalettbesök och att duscha.![]()

Bikerbitch skrev:Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.
Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.

Bikerbitch skrev:Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.
Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.
Skalman skrev:Det beror på. Killar går ju knappast i tajta genomskinliga brallor så till vardags går det alldeles utmärkt att använda "sloggi"-modellen uta att skämmas då det inte syns vad som finns under. Men när man e på jagen är det boxer som gäller.
Bikerbitch skrev:... när man är hemma och myser i mjukisbrallor så är det vanliga modellen som gäller.
...

Sådär säger du bara för att få PM av killar som vill mysa med dig.Flamma77 skrev:Ett utmärkt tillfälle att vara utan trosor tycker jag...![]()
Flamma77 skrev:Det finns en trosa för varje tillfälle helt enkelt.![]()
String och hotpants är favvosar. Men de tillfällen jag inte har några alls har en tendens att vara de bästa...![]()
*Bör sägas med en lätt lyckligt och frågande tonfall *Bikerbitch skrev:Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.
och skall så förbli.Mattias skrev:Sådär säger du bara för att få PM av killar som vill mysa med dig.
Var i Uppsala bor du? Vad gör du ikväll?
Långa farbron skrev:Flamman = -Älskling....*Bör sägas med en lätt lyckligt och frågande tonfall *

Flamma77 skrev:Men kära nån...![]()
Jag är hemma och myser... med katten...![]()
Puss på er.![]()
![]()

|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|