ITZHAK
Musikalernas Robin Hood
Har haft tre fenomenalt regniga semesterveckor nu och har precis inlett min sista, men trots att solen lyst med sin frånvaro
så har jag ändå slagit ihjäl tiden på stadens mysiga fik & caféer.
En sak som slog mig som civilist var dock att vart man än vände blicken så kunde man tydligt se att moderna tjejer inte längre bär stringtrosor!?
(Man ser konturerna genom byxorna såklart
).
Vänner har berättat om reportage i tidningar om att stingtrosan är på väg ut ur folkhemmet och härnäst väntas mamelucker och underkläder av gigantiska proportioner.
Men är det sant?
Dinosaurierna var ju skitfräcka men allt som finns kvar av dom nu, är ju färgglada hypoteser i teoriböckerna.
Jag vill inte minnas stringtrosan i tecknade underklädeskataloger!
Jag vill ha kvar den som den är; syndig, sexig och stilren.
Fotnot: Henkmaster heter egentligen något annat och han har inga ambitioner att själv bära stringtrosor, dessa passar bäst på flickor anser han.
så har jag ändå slagit ihjäl tiden på stadens mysiga fik & caféer.En sak som slog mig som civilist var dock att vart man än vände blicken så kunde man tydligt se att moderna tjejer inte längre bär stringtrosor!?
(Man ser konturerna genom byxorna såklart
).Vänner har berättat om reportage i tidningar om att stingtrosan är på väg ut ur folkhemmet och härnäst väntas mamelucker och underkläder av gigantiska proportioner.
Men är det sant?
Dinosaurierna var ju skitfräcka men allt som finns kvar av dom nu, är ju färgglada hypoteser i teoriböckerna.
Jag vill inte minnas stringtrosan i tecknade underklädeskataloger!
Jag vill ha kvar den som den är; syndig, sexig och stilren.
Fotnot: Henkmaster heter egentligen något annat och han har inga ambitioner att själv bära stringtrosor, dessa passar bäst på flickor anser han.
-skulle stingtrosan dö ut....

Sen handlar det ju inte bara om att bara dra av dom snarast möjligt utan mer vetskapen att dom finns där.