Dör stringtrosan ut???

Status
Ej öppen för fler svar.

ITZHAK

Musikalernas Robin Hood
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Kulturraket
Har haft tre fenomenalt regniga semesterveckor nu och har precis inlett min sista, men trots att solen lyst med sin frånvaro :hihi så har jag ändå slagit ihjäl tiden på stadens mysiga fik & caféer.

En sak som slog mig som civilist var dock att vart man än vände blicken så kunde man tydligt se att moderna tjejer inte längre bär stringtrosor!?
(Man ser konturerna genom byxorna såklart :fakta).

Vänner har berättat om reportage i tidningar om att stingtrosan är på väg ut ur folkhemmet och härnäst väntas mamelucker och underkläder av gigantiska proportioner.
Men är det sant? :va

Dinosaurierna var ju skitfräcka men allt som finns kvar av dom nu, är ju färgglada hypoteser i teoriböckerna.
Jag vill inte minnas stringtrosan i tecknade underklädeskataloger!
Jag vill ha kvar den som den är; syndig, sexig och stilren.

Fotnot: Henkmaster heter egentligen något annat och han har inga ambitioner att själv bära stringtrosor, dessa passar bäst på flickor anser han.

Henkmaster skrev:
Har haft tre fenomenalt regniga semesterveckor nu och har precis inlett min sista, men trots att solen lyst med sin frånvaro :hihi så har jag ändå slagit ihjäl tiden på stadens mysiga fik & caféer.

En sak som slog mig som civilist var dock att vart man än vände blicken så kunde man tydligt se att moderna tjejer inte längre bär stringtrosor!?

Vänner har berättat om reportage i tidningar om att stingtrosan är på väg ut ur folkhemmet och härnäst väntas mamelucker och underkläder av gigantiska proportioner.

Dinosaurierna var ju skitfräcka men allt som finns kvar av dom nu, är ju färgglada hypoteser i teoriböckerna.

Fotnot: Henkmaster heter egentligen något annat och han har inga ambitioner att själv bära stringtrosor, dessa passar bäst på flickor anser han.

Kanske inte så konstigt trots allt, jag har alltid undrat över hur man kan gå omkring med trosor som går rätt upp i röva.....

Nej nej hemska tanke :död -skulle stingtrosan dö ut.... :(

Jag tror den lever kvar ,men har stark konkurrens (gissar jag ) av sk hotpants som är högt skurna över rumpan.Ok snyggt det med men det är något visst med en kvinnorumpa i ett par string :Bugar

Henkmaster !! tänker du starta en "Rädda stringtrosorna kampanj" a´la Greenpeace är jag med :tummenupp :D

Ps,Kan tom tänka mig att gå så långt att jag kör någon form av "trädkramar" variant på temat :fakta naturligtvis utan en tanke på egen vinning :rolleyes: .Ds

Last edited:
Långa farbron skrev:
Henkmaster !! tänker du starta en "Rädda stringtrosorna kampanj" a´la Greenpeace är jag med :tummenupp :D

Ps,Kan tom tänka mig att gå så långt att jag kör någon form av "trädkramar" variant på temat :fakta .Ds

Hmm, jäklar-gamma! Där slog Du an rätt sträng!
Får bestämt återkomma i det fallet! :tummenupp

Henkmaster skrev:

tur att det finns lite omorderna tjejer kvar då!!! :)

Hotpants och string är det enda som funkar här. Får man hem en tjej med "mammatrosor" så åker hon ut lika fort igen! Basta

Sicket gnäll. Sätt på er ett par så slipper ni sakna dem :mattias

Förr fick man dra ned trosorna för att se skinkorna.
Nu får man dra isär skinkorna för att se trosorna.

Långa farbron skrev:
Har dom redan på ,ett par röda.... :tungan :banana
Vilken färg har du? :7peta
Jag kör naturell. Blir mindre tvätt på det viset.

Hotpants är sexigast :kär :tuttar , finns det något osexigare än en fjortis med stringen långt upp på ryggen?

Jarle skrev:
Hotpants är sexigast :kär :tuttar , finns det något osexigare än en fjortis med stringen långt upp på ryggen?

Skojar du? Stringtrosan är ju det enda som gör livet värt att leva :kär Hotpants i all ära, men inget går upp mot stringen. Helst i kombination med en kort, tajt, genomskinlig kjol.
Förutsatt att ägaren inte har bajslåda som en ladugårdsvägg förstås :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...