Dör stringtrosan ut???

Status
Ej öppen för fler svar.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, dont die. I can't live without you NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Life is nothing worth without you!!!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH GOOOOOD NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! String your my best friend NOOOOOOOOOOO!!!! Don't die!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chris Ash skrev:
Kanske inte så konstigt trots allt, jag har alltid undrat över hur man kan gå omkring med trosor som går rätt upp i röva.....

Nej nej nej helt fel. Vanliga trosor glider in i rumpan. INTE string. :tummenupp

RocketQueen skrev:
Nej nej nej helt fel. Vanliga trosor glider in i rumpan. INTE string. :tummenupp
Ha ha ha! Du skrev "glider in i rumpan". *fniss* *stjärnor* *lunar*

Miss_Orchidee skrev:
MEN INGEN ser sexig ut i "fantomen kallingar"...
Jo, jag! Jag går jämt i såna. Bruna Y-front. Det är skitsnyggt. De håller länge också. Ekonomiskt och bra. Mina favoriter är från 1997. Tyvärr har resåren börjat ge efter lite.

Bingo skrev:
Jo, jag! Jag går jämt i såna. Bruna Y-front. Det är skitsnyggt. De håller länge också. Ekonomiskt och bra. Mina favoriter är från 1997. Tyvärr har resåren börjat ge efter lite.

För en händig kille som dig Bingo,kan jag tipsa om att resårband finns att köpa i metervara och kan lätt sys eller limmas på dina favvo kallingar.
Ta gärna med dom till affären när du skall köpa resåband så att du får rätt bred på den. :fakta :lol

Långa farbron skrev:
För en händig kille som dig Bingo,kan jag tipsa om att resårband finns att köpa i metervara och kan lätt sys eller limmas på dina favvo kallingar.
Ta gärna med dom till affären när du skall köpa resåband så att du får rätt bred på den. :fakta :lol
Det hade jag ingen aning om. Fan vad schysst att du berättar :Bugar Tyget i dem håller minst sex-sju år till och det skulle vara synd att kasta så bra kallingar bara för att resåren tänjt ut sig "något".

Bingo skrev:
Det hade jag ingen aning om. Fan vad schysst att du berättar :Bugar Tyget i dem håller minst sex-sju år till och det skulle vara synd att kasta så bra kallingar bara för att resåren tänjt ut sig "något".

Varsågoda,törs jag gissa på att det är ett par högkvalitativa frottekallingar vi talar om,annars är ju fördelen med att resåren töjer sig ,att kalling följer den naturliga kroppsformen.(egen erfarenhet) :tungan

En eloge till Långa Farbron som med kunskap och målmedvetenhet, hjälpt mig att driva denna tråd bortom absurdum. :fyllisar

Efter ett något panikartat möte idag med mina vänner och beresta journalistik-töntar i min vänskapskrets, så har det framkommit att den ikonförklarade tygbiten lever upp till sitt existensberättigande och att den ökande trenden med "fullsize" trosor endast är en tillfällig nyck från musikvideo-industrin, som dessvärre satt sina tydliga spår på dagens engagerade kvinna.
Addera även det så kallade "tennisveckan" fenomenet som just nu genomsyrar Nordvästra Skåne med epicentrum i den idylliska landsorten Båstad, där män och kvinnor slåss för sina 10 sekunder i rampljuset (läs; krogkön) med märkesattiraljer från både J-Lo och Ferrari.
Och på veckans meny står dessvärre inte stringtrosor, utan snarare pösiga skräckhistorier med spets- och sideninslag. :gnissla

Så fort storstadshysterin är över så kommer nog det minimala plagget åter.

Beträffande skaparen av stringtrosan så får jag nog hålla med om att det måste varit en man som skapat den. Inte för att den är briljant, utan snarare för att den behagar.

För att ytterligare understryka trådens moraliska incitament så är det givietvis kvinnan som bestämmer vad som bärs på hennes kropp och därmed basta.
(Däremot har vissa män tur och får sin vilja igenom men det är alldeles för off-topic)

Keep stringin' :tummenupp

Henkmaster skrev:
En eloge till Långa Farbron som med kunskap och målmedvetenhet, hjälpt mig att driva denna tråd bortom absurdum. :fyllisar

Beträffande skaparen av stringtrosan så får jag nog hålla med om att det måste varit en man som skapat den. Inte för att den är briljant, utan snarare för att den behagar.

För att ytterligare understryka trådens moraliska incitament så är det givietvis kvinnan som bestämmer vad som bärs på hennes kropp och därmed basta.
(Däremot har vissa män tur och får sin vilja igenom men det är alldeles för off-topic)

Keep stringin' :tummenupp

Tack ,nöjet var helt på min sida :Bugar

Jag håller med och understryker dina moraliska ord om kvinnans rätt i denna fråga.

Stringisar weher ever you are.......We love you :kär

Farbron -en tursam farbror. :)

Som nästan alla andra så tycker jag att hotpants är sexigast :)
Själv föredrar jag sidenkallingar :banana

hmm

Bikerbitch skrev:
Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.

Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.

Hört talas om uttrycket "commando"? :yoparty
/T

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX