En Y-front komma lastad med farbrorLånga farbron skrev:Om du följer med Farbron en liten stund så skall du få se på en sak......![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En Y-front komma lastad med farbrorLånga farbron skrev:Om du följer med Farbron en liten stund så skall du få se på en sak......![]()
![]()
![]()

sharpedge skrev:En Y-front komma lastad med farbror![]()
![]()

Hudfärgade sloggis rular fettBikerbitch skrev:Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.
Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.

ktmjacke skrev:Tyckte string va lite besvärligt från början,men nu när man får till det så att den hamnar mellan testiklarna så har jag börjat tycka det e ett riktigt trevligt plagg.![]()

Henkmaster skrev:Skönt att mina fellow-hojåkers har sina bestämda uppfattningar i ämnet.
Däremot står frågan fortfarande fast om modetrenden är att klippa stringen för gott?![]()
Tackar för alla förnuftiga svar! Ni är för goa!![]()
Nu börjar jag se lite ljusare på saken!![]()
efterfrågan styr tillgången.

Allvarligt talat så kan man ju undra vad det var för kön på den som uppfann dom.Tror ju knappast att det va en tjej som tänkte att hon skulle fixa ett par praktiska o sköna trosor.The_FacultyGirl skrev:Är det ni killar som ska bestämma om string (antar att ni syftar på tjejer) ska dö ut eller räddas?
Ska inte vi få bestämma någonting själva här i landet?!?!![]()
Inte ens vad vi har på oss?
Cheeeeeeeeeses....![]()
Ja, de e ju inte alls äckligt att ha några som sitter i fisan hela tiden *s*Miss_Orchidee skrev:Bättre i så fall att ha ett par string som e anpassade efter att det ska va så lite tyg som möjligt där bak, det e ju sketa äckligt me dom vanliga som bara åker in hela tiden.......![]()

MikkE skrev:jag gillar att se bejbs i hotpants.. sexigt som fan!
Miss_Orchidee skrev:MEN INGEN ser sexig ut i "fantomen kallingar"................................
TinaTjejen skrev:Ja, de e ju inte alls äckligt att ha några som sitter i fisan hela tiden *s*![]()
men dom ska ju inte fungera som skärtråd..... 
The_FacultyGirl skrev:Är det ni killar som ska bestämma om string (antar att ni syftar på tjejer) ska dö ut eller räddas?
Ska inte vi få bestämma någonting själva här i landet?!?!![]()
Inte ens vad vi har på oss?
Cheeeeeeeeeses....![]()

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|