Dör stringtrosan ut???

Status
Ej öppen för fler svar.
Tyckte string va lite besvärligt från början,men nu när man får till det så att den hamnar mellan testiklarna så har jag börjat tycka det e ett riktigt trevligt plagg. :hihi

Bikerbitch skrev:
Då har jag en fråga till karlarna här. Ni som säger att vanliga trosor inte är något att ha. Vad använder ni själva för kalsonger? Det finns ju såna där snygga boxer som håller upp paketet a la Björn Borg och så finns det vanliga kalsonger som ser ut som vanliga damtrosor ungefär.

Jag tycker personligen det är upp till var och en. Tror inte att ni direkt skulle rata en snygg brud bara för att hon har vanliga trosor på sig.
En del verkar ha en konstig syn på hur såna trosor ser ut, det finns faktiskt snygga såna också.
Hudfärgade sloggis rular fett :rofl

ktmjacke skrev:
Tyckte string va lite besvärligt från början,men nu när man får till det så att den hamnar mellan testiklarna så har jag börjat tycka det e ett riktigt trevligt plagg. :hihi

Jo då det är luftigt och skönt,om man nu inte gillar att dom små gynnarna hänger vid sidan om så kan den händige med hjälp av en bit tejp sätta ihop dom till ett paket. :fakta

orkade int läsa alla inlägg men drägglar vid tanken på hotpants ;) :tuttar

Skönt att mina fellow-hojåkers har sina bestämda uppfattningar i ämnet.
Däremot står frågan fortfarande fast om modetrenden är att klippa stringen för gott? :confused:

Tackar för alla förnuftiga svar! Ni är för goa! :lol
Nu börjar jag se lite ljusare på saken! :)

Henkmaster skrev:
Skönt att mina fellow-hojåkers har sina bestämda uppfattningar i ämnet.
Däremot står frågan fortfarande fast om modetrenden är att klippa stringen för gott? :confused:

Tackar för alla förnuftiga svar! Ni är för goa! :lol
Nu börjar jag se lite ljusare på saken! :)

Henkmaster,Stringen kommer bara dö om vi tillåter den att göra, :4skrika efterfrågan styr tillgången. :arsele :3freak
*Farbron i solnedgågen spejande ut över havet,skuggande ögonen med ena handen*

Ädit:Kännde att det fattades ett gäng smielys här.

Last edited:
The_FacultyGirl skrev:
Är det ni killar som ska bestämma om string (antar att ni syftar på tjejer) ska dö ut eller räddas?

Ska inte vi få bestämma någonting själva här i landet?!?! :va
Inte ens vad vi har på oss?

Cheeeeeeeeeses.... :tungan
Allvarligt talat så kan man ju undra vad det var för kön på den som uppfann dom.Tror ju knappast att det va en tjej som tänkte att hon skulle fixa ett par praktiska o sköna trosor.

Miss_Orchidee skrev:
Bättre i så fall att ha ett par string som e anpassade efter att det ska va så lite tyg som möjligt där bak, det e ju sketa äckligt me dom vanliga som bara åker in hela tiden....... :7peta
Ja, de e ju inte alls äckligt att ha några som sitter i fisan hela tiden *s* :D

Nåväl.. smaken är som baken. (tygklädd eller delad med tygbit emellan :rolleyes: )
Är rätt övertgad om att troslådorna runt om i landet är välfyllda med såväl string, hotpants, boxertrosor å damtrosor.
Så länge någonting säljer så slutar ju knappast modekedjorna att sälja en vara. Och alla sorters trosor har ju funnits i butikerna så länge jag kan minnas :va
Eftersom man ogärna jobbar utomhus i minusgrader i Fristadsbrallerna å string, så lär ju alla troser med tyg på baken fortsätta sälja.
Och eftersom man kanske inte har sina tajtaste plagg med trosor som sömmar o.dyl. syns på, så lär ju string åxå fortsätta sälja.
Sen vad alla killar tycker om alla olika trosor är ju en helt annan sak, men de är ju trots allt gjorda för kvinns, så alltså är det vad VI tycker som VERKLIGEN
gills!:trixie
får dock lov att hålla med Flamma77 om att rumpan bar är de tillfällen man uppskattar mest

Å sen att tanga, string å Y-front fillsingar är tokugly och ett par säääxiga boxers är det enda som gäller.. de e en heeelt annan historia:slicka

String är skitsexigt men jag måste nog säga att jag föredrar hotpants om man nu får välja. :gnissla

MikkE skrev:
jag gillar att se bejbs i hotpants.. sexigt som fan!

sen e d ju så att alla ser faktiskt inte sexiga ut i string precis som att alla inte ser sexiga ut i hotpants.......

MEN INGEN ser sexig ut i "fantomen kallingar"................................

TinaTjejen skrev:
Ja, de e ju inte alls äckligt att ha några som sitter i fisan hela tiden *s* :D

Dom sitter ju inte fast.....i så fall ska du köpa en storlek större.....inte så dom hänger :rofl men dom ska ju inte fungera som skärtråd..... :hihi

The_FacultyGirl skrev:
Är det ni killar som ska bestämma om string (antar att ni syftar på tjejer) ska dö ut eller räddas?

Ska inte vi få bestämma någonting själva här i landet?!?! :va
Inte ens vad vi har på oss?

Cheeeeeeeeeses.... :tungan

Naturligtvis får ni det,Men säg det till mode industrin istället för sist jag kollade så kunnde inte jag påverka den i alla fall. :tungan

Mycket Edit nu..... :kocko

Sen har jag för mig att stringtrosan uppfans i USA under 70 (80?) talet då amerikanska strippor blev förbjudna att visa vissa kroppsdelar,men ville ändå visa så mycket hud som möjligt.(Rätta mig gärna om jag har fel) Dubbel :tungan

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard