Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är beredd att hålla med.Gustav O skrev:2496472Jag tycker det är lite trist. Är det high-end racing så är det.
Nej, det är däckstillverkare som inte vunnit 2 lopp sen början av 2005 som får förse sina team med obegränsat antal däck.Neutral skrev:De verkar ju ha tänkt igenom det på det viset att team som inte vunnit får använda fler däck, typ alla Dunlop-team och även Kawa m fl.
Så står det inte på Eurosport i alla fall:sandstream skrev:2496586Nej, det är däckstillverkare som inte vunnit 2 lopp sen början av 2005 som får förse sina team med obegränsat antal däck.
Det gäller alltså inte Bridgestone och Michelin.
The rule however, only applies to teams using tyres that have won a race since the start of the 2005 season.
Läs på MotoGP istället, där finns reglementet i artikeln.Neutral skrev:2496636Så står det inte på Eurosport i alla fall:
Ja, det är däckstillverkaren som ska har vunnit TVÅ race från starten av 2005.Neutral skrev:Är det alltså däcket som ska ha vunnit ETT race eller är det teamet? Däcket tolkar jag det som när jag läser det igen.
Använd begränsningar om det är enklare.sandstream skrev:2496720BTW: Stavar man restriktioner restriktioner?
Men då lär jag mig ju inget nyttNeutral skrev:2496968Använd begränsningar om det är enklare.![]()
![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!