Custombågar

Se rubriken.

• Antal röstningar
    0
Är det bara jag som gillar fransar här :confused:

Jag vidhåller, sporthoj.com är namnet och ämnet ska således begränas till hojar med sportanknytning.

McB skrev:
Jag vidhåller, sporthoj.com är namnet och ämnet ska således begränas till hojar med sportanknytning.
Swedie har blivit soft. Han tycker att det är ok med customskriverier. Fast det kan bero på att han behöver fler annonsörer. :D

sa inte att "Ok, posta på hur mycket ni vill". LOL. Skrev ju att en gång i månaden angående glidare är väl ok som extra snack juh!

Swedie skrev:
sa inte att "Ok, posta på hur mycket ni vill". LOL. Skrev ju att en gång i månaden angående glidare är väl ok som extra snack juh!
Ah fan, det missade jag juh :rodnar Softisarna får skriva en dag i månaden och råbarkade hårdingar resten av dagarna. Sådan borde fördelningen vara på många områden. :rock

Jag kan inte annat än att hålla med om att glidarhojjar bör disskuteras på ett annat forum.
Jag kan personligen inte komma på något som är längre ifrån "sport" än just glidarhojjar.
Gillar man att titta på naturen så kan man ta en promenad istället för att vibrera runt på hejdlöst mycket oanvänd kubik.
Men det är upp till var och en att bedömma om sin hoj /körning är sportig eller inte.
Det finns många sporthojsägare som borde hålla till på glidarforum istället...

när en sån nisse snubblar in så blir det lite kul kommentarer på forumet ju... :D

men glidare - va f*n har det med sport att göra?

jag tycker också att själva fenomenet glidare (och den sk stil som gäller) är så förb*nnat patetiskt att det är svårat att ta den på allvar :fakta

Har sett en japsglidare med en 900RR motor i... Vilken kategori hamnar en sån i? Sportglidare kanske? :confused:

Kaxen skrev:
Har sett en japsglidare med en 900RR motor i... Vilken kategori hamnar en sån i? Sportglidare kanske? :confused:

Kategori:
-+- Skitkorkat! -+- :D

Ja för fan!
Styling och kolfiberlook är lika gay som custom.. :D

Skulle gärna vilja se en site som denna men med ett bredare diskutionsområde, det finns dock ingen annan sida som fallit mig i smaken som den här så jag blir nog kvar tills det dyker upp något bättre.
Jag är faktiskt inte så intresserad av "sporthojar", jag är däremot intresserad av "motorcyklar". Den hoj jag äger (GSXR -86) kan knappast klassas in som sporthoj med dagens mått mätt och jag tycker att en Choppad Harley är bra mer intressant än en flång ny R1:a.
Men snack om customhojar passar dock inte in på sidan. Faktiskt.

Ugluk skrev:
Ja för fan!
Styling och kolfiberlook är lika gay som custom.. :D

Håller med även fast jag har massa wannabecolfiber(är så original på min hoj :o )

Men som många sakt, sporthoj vad ger det för asisationer(stavning :rolleyes: )

kan inte fatta att man kan få det till blysänken :squid

Att köra "Novemberkåsan" känns på något vis mer sportigt än att köra R1:a en varm sommarkväll.

Så, vad ska vi egentligen prata om här på Sporthoj.com? :confused:

(Edit; men fan då.)

gthyni skrev:
Kategori:
-+- Skitkorkat! -+- :D

Icke då!

Bygget var schysst med många kluriga lösningar & helt klart innovativt.
Tillexempel alla dom där bling-bling hojjarna tycker jag e skitfräna, (med några undantag)
men jag skulle inte vilja ha en själv.

gunnaR1 skrev:
kolfiber är hitec = anti-custom!
fake=custom

Då blir alltså Suzuki=Custom..

Kallar själv sedan ett par år all plast med kolfibertryck för Suzukikolfiber.. :fakta

:D

/B

Bj.O.rn skrev:
Då blir alltså Suzuki=Custom..

Kallar själv sedan ett par år all plast med kolfibertryck för Suzukikolfiber.. :fakta

:D

/B

Jag åker lätt ifrån dig på bana men samtigt har min suska massa kolwannabe. :confused:

Inte stygg nu är jag, ska skaffaa mig en en 999 snart tror jag :tummenupp

TroLiS skrev:
Jag åker lätt ifrån dig på bana men samtigt har min suska massa kolwannabe. :confused:

Inte stygg nu är jag, ska skaffaa mig en en 999 snart tror jag :tummenupp

Kom nu inte och påstå att en TL1000S är en bättre, snabbare banhoj än en SPS, för det är det ingen som tror på.. Möjligen är du snabbare än mig, inte hojen.. Fast det kan vi ju testa nån gång..

Du har ju kommit till insikt själv ju :hej

/B

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back