CS Ikväll!

Ser ut som att WON-servrarna stänger ner 31 juli och tvingar mig (nog) att tillslut gå över från 1.5 till 1.6. Vi ses snart på slagfältet igen då :kulspruta

/SSB

Acrid skrev:
...

Ska bli kul o lira m dig igen! :)

Allmän fråga till kollektivet;

Jag har för avsikt att spela mycket CS under hösten vintern, främst på SH-servern. När vill vi att säsongen kommer igång? Är det allmän mönstring första vecka i oktober?

Vidare, är det något vi vill ta upp angående servern? Regler?

Och framförallt, borde inte jag få någon sorts immunitet tills dess att jag lärt mig sikta??

t-rex skrev:

Jag har för avsikt att spela mycket CS under hösten vintern, främst på SH-servern. När vill vi att säsongen kommer igång? Är det allmän mönstring första vecka i oktober?

Och framförallt, borde inte jag få någon sorts immunitet tills dess att jag lärt mig sikta??

Tja jag lär inte spela så mycket i höst, iom att jag kommer befinna mig på annan ort. Mot all förmodan så kanske jag köper en bärbar. Då kanske... :gnissla

Regler? Är du go lr? Get splashed or get chicken :brinnerup
Immunitet... :rofl

Ser fram mot att hitta alla dina gömställen på de nya banorna Acrid ;)

Reglerna är ungefär så här tror jag (har ju inte kört så mycket 1.6 än): :kulspruta :brinnerup

Immunitet löser vi så här tycker jag: :machinegu :notme

Ah....smileysöverdos nu ha ha

/SSB

t-rex skrev:

Jag ska försöka mönstra på igen till höstsäsongen kommer igång, har inte orkat ta tag i det på ett bra tag.

Om du ska få immunitet så borde jag få det också tycker jag. :banana

jaha, eftersom dom tydligen släcker alla 1.5 servrar nu så kanske man skulle komma tillbaka till er...
ska ha sorg ett tag först bara.. :(

vad gör utan 24/7 iceworld @ layzone ?? :confused:

R2 skrev:
jaha, eftersom dom tydligen släcker alla 1.5 servrar nu[...]QUOTE]

Nja...alltså, dom stänger ju ner WON servrarna så man inte kan hitta 1.5 servrar genom The All Seeing Eye osv, inte som att alla kommer sluta spela 1.5 för det. Det är ju trots allt mycket roligare än 1.6.

Mitt tips är att skriva ner ip-numret till alla roliga servrar och köra manuell connect sen. Vi är tillräckligt många 1.5 fans (1.6 hatare?) för att fylla upp ett par servrar tror jag. Miströsta ej :)

åååå tack självmordsbombaren,,, nu kan man släppa tankarna på att spela steam,,, pphhuuuu

Spela 1.6 någon på nån rolig server? Äntligen fått igång mitt CS första gången sen 1.6 release och spelsugen men helst inte på server med 20 pers som alla e bättre än mig :o roligare i små gäng, så om nån har egen server eller vet nån rolig liten vore det nice.

Hmmm... vilken server är det som gäller??? Cs.ekhagen.nu verkar ju inte vara uppe...

Gammal paket..

Lånar tråden,..

Såg en stänkare om att ni lirar CS här imellanåt. Jag har inte varit aktiv på ett par år men tänkte återgå till mitt missbruk. :tungan

Eftersom jag ej hade installationen på denna maskinen installerade jag mitt gammla paket i hopp om att det skulle gå att uppdatera via internet men icke. CS rapporterar bara att min version är "up-to-date".. :confused:

En smärre överdrift.. versionen är 1.0.0.3 :D

När jag sist installerade detta så hämtade den typ 4 olika uppdateringar innan den var helt färsk nu verkar det inte gå alls.. Någon som vet hur jag uppdaterar till 1.6? :va

pls :Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...