CS Ikväll!

Undrar om inte till och med jag skulle kunna få loss någon timme. Eller två!

Nisse, dumpa nu för fan fruntimret eller vad det nu är du gör och masa dig in till 22 så vi slipper se "FAN SEN IGEN" med ett inlägg från 04.37.........

Jag kan nog också tänkas vara på någon timma idag. Vad gör herrskapet imorgon btw? Lillstrumpa och jag åker in till Jätteborg imorgon och förväntas bli underhållna på något sätt. :)

Ska spela turnering på lördag och förväntas bli kvar tills på måndag/söndag, men har nog mest tid över på fredagen.

abstruse skrev:
Jag kan nog också tänkas vara på någon timma idag. Vad gör herrskapet imorgon btw? Lillstrumpa och jag åker in till Jätteborg imorgon och förväntas bli underhållna på något sätt. :)

Ska spela turnering på lördag och förväntas bli kvar tills på måndag/söndag, men har nog mest tid över på fredagen.

Är det väder funderar jag på att åka till Herrljunga faktiskt, och mecka lite stötdämpare. De har ju dock lovat regn så det går nog åt helvete. Skall kolla lite ekonomi och spritlängtan.

t-rex skrev:
Är det väder funderar jag på att åka till Herrljunga faktiskt, och mecka lite stötdämpare. De har ju dock lovat regn så det går nog åt helvete. Skall kolla lite ekonomi och spritlängtan.

Ah va f*n! Nu när man väl tar sig in till Smog City så ska du HIT?!?! :kocko

abstruse skrev:

Jo, jag vet... :huvet

Men som sagt, det regnar säkert. Har haft ett sånt flyt hela veckan så det måste bara avslutas med ett tropiskt oväder!

abstruse skrev:

Jag passerade faktiskt Herrljunga tidigare idag, på väg mot Falköping. (Nästan iaf, man svänger ju precis innan Herrljunga).

Jädra skit. Mitt steam vill inte börja uppdateringen. Har startat om det mååååånga ggr nu. Suck!!!

[edit] Weeeeee det hjälpte att bli arg på datorn å slå den lite för nu funkar
det

[edit2] Trodde det skulle vara fullt med folk, var bara 2 där :(

Last edited:
Tom skrev:
Jag passerade faktiskt Herrljunga tidigare idag, på väg mot Falköping. (Nästan iaf, man svänger ju precis innan Herrljunga).

Du får svänga förbi nästa gång och säga hej! :fatta!

Ingen som vill lira lite ikväll?

Grattis t-rex på födelsedagen.

:födelseda

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...