CS Ikväll!

Captain_Insane skrev:
RoLLER = :tuttar

komigen nurå... hoppa in!!!!

:tummenupp

HahAHHA Den där "smileyn" har aldrig varit nåt negativt i mina ögon broder. Prexist som ordet FITTA. Det klingar riktigt fint tycker jag. Men vill du bli styckmördad så visst.... Kirra dit dig + 10-20 polare så kommer CPL vinnarna snart ;)

alltså... tänkte bara köra lite på sköjj!! spela steam idag för första gången!! var ett tag sedan man spelade cs med andra ord....

raggar ju polare nu!! tror du är ett större dragplåster än jag dock!

Det är ALDRIG på skoj!!!! :mad: :mad: :mad:

Vi ska MINST spela om en kvarts miljon.... annars kommer vi inte ens!

Fan nu e jag lack!!!!!

Captain_Insane skrev:
alltså... tänkte bara köra lite på sköjj!! spela steam idag för första gången!! var ett tag sedan man spelade cs med andra ord....

raggar ju polare nu!! tror du är ett större dragplåster än jag dock!

RoLLER skrev:
Det är ALDRIG på skoj!!!! :mad: :mad: :mad:

Vi ska MINST spela om en kvarts miljon.... annars kommer vi inte ens!

Fan nu e jag lack!!!!!

oj oj oj.... kom igen nu roller eller e du lite feg? :arsele

men men det kan inte vara lätt o vara gammal feg o grå :7peta

HAhHAHAhaHAH.... Ni vill verkligen mäta era krafter mot dom bästa i världen va?

Okie sure NP!

Dels e man snyggast, slangar längst, kör bulten snabbast... E bäst på CS... U name it!

Men visst barn.

Med tanke på all kritik jag fått för Bulten filmerna (som jag inte ens egentligen börjat med än. Jag blir mörkrädd över vad folkopinonen kommer att tycka om dom skulle se vad jag har på HD'n nu)

Men jag är en ansvarsfull CS-spelare. Vill inte göra er beroende av psykofarmaka. Vill inte att ni skall sitta i tvångströja resten av era liv och skrika RoLLER RoLLER, hur fan gjorde han.... det e ju omöjligt.... han måste "Speedat upp filmen" dvs använt ett hack!!!! :D:D:D:D

Mac skrev:
Adress: Cs.ekhagen.nu:27015
Password: Moped

där är ip och pass

RoLLeR du kanske borde va med i typ Äta mest hamburgare eller nått sånnt istället för du har en jävligt stor trut! :gnissla

RoLLER skrev:
HAhHAHAhaHAH.... Ni vill verkligen mäta era krafter mot dom bästa i världen va?

Okie sure NP!

Dels e man snyggast, slangar längst, kör bulten snabbast... E bäst på CS... U name it!

Men visst barn.

Med tanke på all kritik jag fått för Bulten filmerna (som jag inte ens egentligen börjat med än. Jag blir mörkrädd över vad folkopinonen kommer att tycka om dom skulle se vad jag har på HD'n nu)

Men jag är en ansvarsfull CS-spelare. Vill inte göra er beroende av psykofarmaka. Vill inte att ni skall sitta i tvångströja resten av era liv och skrika RoLLER RoLLER, hur fan gjorde han.... det e ju omöjligt.... han måste "Speedat upp filmen" dvs använt ett hack!!!! :D:D:D:D

Börjar förstå hur ni vann den där turneringen... antagligen är dina polare hyfsade på cs... sen satte dom dig typ en meter från motståndarna, där du babblade hål i huvudet på dom.... hjärntvättade och utmattade av RoLLeRs :tungan så var det ju ingen match eller hur? hehe..
ligger du och vilar nu eller? pillar i dig nåra speed piller... låter oss börja på droppet för att hålla oss vid datorn... fina ods det... :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman