CS Ikväll!

Heda skrev:
Definera nu ??

Jag kickade yaz butt på office å han spöade mig lätt på aztec, vart var ni?

pffffffff..
du kickade ingen butt alls.. Du hade lite tur någon gång ibland, sen tog jag in igen.. :tungan
 
Tjocko, kolla här då från office.....


Sedan ACRID hade rökt på lite ikväll, satan va HÖG hon var, hihihi
YaZ skrev:
pffffffff..
du kickade ingen butt alls.. Du hade lite tur någon gång ibland, sen tog jag in igen.. :tungan
 

Bifogat

  • cs_office0009.JPG
    cs_office0009.JPG
    79.6 KB · Visningar: 30
  • fy_iceworld2k0018.JPG
    fy_iceworld2k0018.JPG
    50.6 KB · Visningar: 37
Heda skrev:
Tjocko, kolla här då från office.....


Sedan ACRID hade rökt på lite ikväll, satan va HÖG hon var, hihihi


Fegis.. Du har ingen bild från längre fram när jag var ifatt igen :4skrika
 
Sådärja, tillbaks från Tjeckien, och nu har Telia fetat in 24mbit här också så nu slipper jag förhoppningsvis pinga till döds. :)
 
Jag är inne. Väntar tills ni droppar in.

Mikkkkkke. Jag installerade nyss adobe premiere 6.0. I samma veva som installationen installerades även quicktime och ett program som heter "Cleaner 5 EZ".

Är dessa två program nödvändiga för att premiere ska kunna köras normalt, eller kan jag ta bort dem? Vilken funktion fyller de i då man använder premiere?

((orkar inte läsa mig till det, därför jag frågar)) :tungan



In och kriga nu!! :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top