CS Ikväll!

är de bara jag som är så klantig med tiden eller är de aldrig nån som lirar ?? :3freak
 
Victor skrev:
Om ni byter till CS:S så vill jag gärna vara med. Men det kommer väl inte hända misstänker jag.


Planen är att vi kör denna säsongen ut på 1.6.

Under sommaren byts det till Source, för att vara up and running till hösten när det sätter igång på riktigt igen. Har du ingen gammal 1.6 liggande?
 
t-rex skrev:
Planen är att vi kör denna säsongen ut på 1.6.

Under sommaren byts det till Source, för att vara up and running till hösten när det sätter igång på riktigt igen. Har du ingen gammal 1.6 liggande?



Naah, jag har precis börjat spela så jag kommer vara kanonmat. Minst hela året ut.

Förresten, vilken är "säsongen" när man spelar CS? Är det skoltreminer?
 
Victor skrev:
Naah, jag har precis börjat spela så jag kommer vara kanonmat. Minst hela året ut.

Förresten, vilken är "säsongen" när man spelar CS? Är det skoltreminer?

Desto bättre. Vi är alla sopor, med något undantag. Får du inte med 1.6 när du köper HL2?

Säsongen är väl främst när man inte kan köra hoj, dvs nån månad till, sedan är det för ljust och varmt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top