CS Ikväll!

Jag tittar till servern strax efter 21. Är det ett gäng på då och alla lovar att vara snälla mot mig så hoppar jag in. Om inte blir det Jean Reno's nya "Håll käft" på DVD eller poker på Expekt.
 
Acrid skrev:
Jepp. Känns ingenting i kroppen nu, kommer väl bra till imorgon eller övermorgon... men va fan, det får det ju inte göra då ska jag ju träna igen :yoparty
Ska ner till norrköping nu också, får se när jag kommer hem, dåa ska jag lira. OM några är på ikväll?!
 
MikkE skrev:
Jepp. Känns ingenting i kroppen nu, kommer väl bra till imorgon eller övermorgon... men va fan, det får det ju inte göra då ska jag ju träna igen :yoparty
Ska ner till norrköping nu också, får se när jag kommer hem, dåa ska jag lira. OM några är på ikväll?!

Träna inte, det verkar farligt. Jag satt just sönder min stol.... Det blir inte mycket gejmande innan jag fixat en ny, får dra till IKEA i morgon...
 
Sparrisar.

@j, jo, det går väl sådär. Nu har jag varit i alla affärer i Gbg, det verkar kört. Det blir skräddare. Och tack vare det nudlar. För alltid...
 
Definera nu ??

Jag kickade yaz butt på office å han spöade mig lätt på aztec, vart var ni?

Acrid skrev:
NU!

@dino, bra då kanske det blir man av dig snart oxå nu när du måste anlita nämnda tjänster. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top