CS Ikväll!

thopa skrev:
Jag är inne. Väntar tills ni droppar in.

Mikkkkkke. Jag installerade nyss adobe premiere 6.0. I samma veva som installationen installerades även quicktime och ett program som heter "Cleaner 5 EZ".

Är dessa två program nödvändiga för att premiere ska kunna köras normalt, eller kan jag ta bort dem? Vilken funktion fyller de i då man använder premiere?

((orkar inte läsa mig till det, därför jag frågar)) :tungan

In och kriga nu!! :fyllisar
Hmmm, vette fasiken. QuickTime behöver man inte. Men det där Cleaner 5 EZ vet jag inte ens vad det är.. kolla på www.adobe.com eller nåt

Jag hittade en fin "buyscript bind guide" som många här säkert skulle ha nytta utav. Istället för att trycka b41b14,..,.,b84b83b83b85b82b86, kan ni istället trycka t.ex F4, eller vilken knapp ni nu väljer.

Surfa in här och sätt ihop era egna scripts:http://cs.nordicgamers.se/bind/index.php

Gå sedan till /cstrike-mappen och öppna .cfg filen och klistra in scripten. Config-filen kan vara skrivskyddad så öppna den först och lås den sedan.

Dessa börjar jag med. Kör på med dem ett tag och avgör sen ifall det behövs några ändringar.

bind "F1" ";m4a1; ak47; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1"
bind "F2" ";deagle; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2"
bind "F3" ";vesthelm;defuser"
bind "F4" ";hegren;flash;flash;sgren"

Tjena polaren är har nu fått tag på VÄVÄVÄ igen, han sitter med gammla cs och vill nu ha 1.6 hur grejar han det? Har försökt hitta nån stans att ladda ner det men det går fan inte.

björn

thopa skrev:
Jag hittade en fin "buyscript bind guide" som många här säkert skulle ha nytta utav. Istället för att trycka b41b14,..,.,b84b83b83b85b82b86, kan ni istället trycka t.ex F4, eller vilken knapp ni nu väljer.

Surfa in här och sätt ihop era egna scripts:http://cs.nordicgamers.se/bind/index.php

Gå sedan till /cstrike-mappen och öppna .cfg filen och klistra in scripten. Config-filen kan vara skrivskyddad så öppna den först och lås den sedan.

Dessa börjar jag med. Kör på med dem ett tag och avgör sen ifall det behövs några ändringar.

bind "F1" ";m4a1; ak47; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1; buyammo1"
bind "F2" ";deagle; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2"
bind "F3" ";vesthelm;defuser"
bind "F4" ";hegren;flash;flash;sgren"

Scripts är för mesar.

kaZmur skrev:
Varför spelar ingen???

Skulle tippa på att det är våren och mc-säsongen som gör sig påmind. Vi får nog vara glada om vi kan få några kvällar till med full server innan sommaren. Sedan är det bara att se fram emot hösten och nästa CS-säsong då vi går över till CS:S för att se om det är något att ha.

abstruse skrev:
Skulle tippa på att det är våren och mc-säsongen som gör sig påmind. Vi får nog vara glada om vi kan få några kvällar till med full server innan sommaren. Sedan är det bara att se fram emot hösten och nästa CS-säsong då vi går över till CS:S för att se om det är något att ha.
Varför lirar inte du då? Poker eller?

abstruse skrev:

Va vadå det är väl HL1 som gäller i höst?????
:D

Anton_Ljunghusen skrev:
Va vadå det är väl HL1 som gäller i höst?????
:D
Öh... nej :)

Kom på att jag inte har lirat på ett bra tag. Får kanske göra det innan 'riktiga' säsongen börjar. Så jädrans skönt ute

Acrid skrev:
Kom Igen Nu Lira! Yeaaaaah!
Oj.. gick ju inte sååå bra till en början. Stod viseligen upp och lira.
La mig sedan i sängen och körde järnat. Hade mina bra stunder och en del dåliga.

:wiggle

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...