CS Ikväll!

Nisse Järnet skrev:
Nåt sånt ja. Samma ska med dendär ekobanan. Får bli drill-paus när dom banorna kommer upp.
ja låång drill-pauser.... eller,, nä.. långa badges[uttalas bääääädjes]-pauser

Last edited:
Tror ungarnas reflexer är lite efter. Jobbigt när det går fort pojkar? Lägg märke till att jag var inne kanske 2 min......

Bifogat

• snapshot0000.JPG
    snapshot0000.JPG
    43.9 KB · Visningar: 42
Att jag var usel redan innan har väl inte undgått någon, men ikväll var det ju under all kritik. Efter att ha spelat Morrowind 4h/dag sedan 22/12 (jag skojar inte) så försökte jag ömsom hoppa med E istället för space, ömsom kasta spells och skjuta med pilbåge på folk.

Det gick inget bra.

Niiiiisseeeee! Kan du inte sluta posta inlägg med text/bild som tar upp 2km skärmbredd? Inte alla som kör med 19000000xsjuttifnutton i upplösning! :fatta! :7peta :4skrika

abstruse skrev:
Att jag var usel redan innan har väl inte undgått någon, men ikväll var det ju under all kritik. Efter att ha spelat Morrowind 4h/dag sedan 22/12 (jag skojar inte) så försökte jag ömsom hoppa med E istället för space, ömsom kasta spells och skjuta med pilbåge på folk.

Det gick inget bra.

Jo, det var an ingen lek. Totalt okoncentrerad. Mina ursäkter till alla som hade mig i sitt lag. Utom till acrid som avrättade mig med ett (1) skott när vi var i samma lag. Vad var det, en awp från 1 m håll?

O nisse, redigera ditt inlägg!

Edit: Du menar att pilbågen inte är bra?????

*Byter tillbaka AKn mot den tuffa pilbågen.....*

ok en sväng då

Nisse kan du hjälpa mig?

Har CS men när jag ska ansluta så står det att mitt IP-protokoll inte stödjs ??????????????

så jag tröttnade och har inte provat på ett år nu. är gärna med å lirar annars

johanrehn80 skrev:
Nisse kan du hjälpa mig?

Har CS men när jag ska ansluta så står det att mitt IP-protokoll inte stödjs ??????????????

så jag tröttnade och har inte provat på ett år nu. är gärna med å lirar annars
Vad har du för version på CS? Kör du 1.6? (Steam)

johanrehn80 skrev:
På skivan står det Win 95-98. kan det vara felet? jag har ME

nej nej... Antingen har du counterstrike 1.5 (gammla versionen)

eller så har du steam, nya versionen...

win har inget med det att göra, jag kör då win xp men funkar ,tror jag, från win 2000 o nyare...

Back