CS Ikväll!

R2 skrev:
va med om en ball grej nyss, behöver ju inte va han, men hans stats va grymt fina, typ 87/19, men en juste kill fick jag på´n....

Känns mindre troligt att det är han. När han spelar public (som han aldrig gör längre) så heter han andra saker. Har sett en film med Heaton där man ser medans han spelar att folk tror att han fuskar och de frågar efter hans riktiga nick. :)

Ska du möta den riktiga Heaton så får du bli en sk insider. Det kostar per månad. Hade annars varit rätt kul att spela mot dom.

Till er som vill bli bättre.

Man kan boka lektioner med sk :D

nej det är ju föga troligt, men ball för stunden va det...

men att jag skulle lyckas döda honom utan hans lag på iceworld en gång på de ca 15 gånger han knäppte mig tvekar jag inte en sekund på.
jag ska kolla in på SH servern nu...EDIT:::: inga nya banor och tomt på folk, så det kvittar :arsele

Last edited:
t-rex skrev:
Kom nu och lägg dig över mitt knä så skall du få smisk!

Mikke, det blir inge smisk för dig, jag har en 7.62 med ditt namn på...
Hahahaha igen :D :Bugar
Men när fan blire lira då?! Sluta gnaga på julskinkan och kom och spela med mig ist! :fakta

Sådär, nu finns det lite nya kartor att leka med.
De som är nya är följande:

cs_winter_assault
cs_assault_upc
cs_speedball
cs_speedball2
fy_iceworld2k

De ligger inte i mapcycle, men går att vota in till exempel.

Tom skrev:
Sådär, nu finns det lite nya kartor att leka med.
De som är nya är följande:

cs_winter_assault
cs_assault_upc
cs_speedball
cs_speedball2
fy_iceworld2k

De ligger inte i mapcycle, men går att vota in till exempel.

Kanonbra Tom! :tummenupp

Losec skrev:
Jag joinar servern och stannar där ett tag.

Kommer folk in så börjar vi spela. Kommer ingen in innan 13:45, då lämnar jag servern.
Missade tyvärr ditt inlägg.. men jag joinar nu.. hoppas att fler känner sig sugna.. :)

Efter att inte ha spelat på hela julen tänkte jag att jag skulle få lite spö av er sporthojare idag så in på servern med er!!! :)

Så där, nu är man herre i sitt eget hus igen och dessutom skaffade jag vuxenpoäng igår genom att frysa in potatisgratäng som blev över från gårdagens middag. Jisses, hur ska detta sluta... :rolleyes:

Om jag kan slita mig från Morrowind kommer jag in lite senare och försöker göra mitt bästa för att skjuta hål i era julmatsstinna isterbukar till fettomagar.

Back