CS Ikväll!

t-rex skrev:
Kom nu och lägg dig över mitt knä så skall du få smisk!

Mikke, det blir inge smisk för dig, jag har en 7.62 med ditt namn på...
nää jag håller inte på med sånt snusk.. din snuskis!!

jag jag har en kotte som är fullproppad med maskulina hormoner som jag kommer att kasta på dig så att du blir en man nån gång!

Passa er när jag kommer tillbaka till Skellefté då j... ska det krossas americanare & italienare :arsele

Så på tisdag eller nån gång så passar er för då kommer slaktaren c0la till stan´ :machinegu

ja hur är det, testade votemap etc, hur funkar det?
t-rex skrev:
Vad är det för nummer på de nya banorna? Eller kan man vota på namn?

Har varit i Vardenfell ett tag, men är nu åter. Är folk på vid 22-tiden?

Jag är med idag, alla jublar och gråter av lycka. Vid 22 blir bra för mig eller tidigare even.

Har ju efter mycket letande och lite tårar hittat servern... Men till min stora förvåning står den nästan jämt tom hur kan det vara så?? Kommer in senare i kväll, ha det.

Jag vart lite sen, men nu var ju bara Blue och Micke där. No offense gubbs, men jag vill iaf ha +4 om det ska vara kul... :tomten

abstruse skrev:
Jag vart lite sen, men nu var ju bara Blue och Micke där. No offense gubbs, men jag vill iaf ha +4 om det ska vara kul... :tomten

Det vill jag också, vi drog rundan efter dig.

Det var tio personer inne vid 00:05, tyvärr fick jag köra på ett jobb. När jag kom tillbaka var bara Nisse och Mikke kvar(kör bärgare).

Nisse Järnet skrev:
Jo det är ju sant. Fan MikkE drog precis hem härifrån :( Inga inne på min friendslista heller.
Vad håller folk på med? Sover eller?!

Veklingar! Lite :fyllisar och så måste de nana innan solen ens har gått upp.

Nä, nu ska jag lira Morrowind... :martialar

Back