Icarus
WWweeeeeeeeee!!!
tja, det verkade väldigt konstigt först =) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo men i ALLA andra länder e det inga problem att lv regga crossar men nån tönt i regeringen vill juh sätta sig på tvären!Icarus skrev:tja, det verkade väldigt konstigt först =)![]()
Lite!!! omöjligt! hehe har försökt med YZ 250...rejser skrev:ALLA dessa hojar går att enduro-regga....
http://www.svemo.se/sektion/enduro/godkandacyklar2003.pdf
alltså även cr 500 i sverige, men landsvägs regga kanske är lite svårare.
hur blev det med hojen?Icarus skrev:Byter ämne lite här men wtf, finns det någon sida där man kan ladda ner avsnitt från Super Motard-tävlingar? Hade ett flertal filmer på burken och sidan sparad i favoriter, men sedan skulle ju datorfan krascha![]()
Någon som vet vilken sida jag snackar om?
Bra men mycke service! http://www2.blocket.se/view/1849199.htm?l=0&c=1&city=0Icarus skrev:Dåligt med äldre 500r ute till försälning nu
![]()
Hur skulle en äldre (början av 90-tal?) 250 funka som motard? Är ju inte direkt ute efter o vara snabbast och bäst, utan att ha skoj.![]()
hur blev det med 250cc:n?Icarus skrev:Usch, den var inte direkt fräsch![]()
Nä, hade den haft skivbromsar så hade det kanske funkat, men nu har den ju trummor bak och fram så...
Ska åka o kolla på en 250 om nån vecka, så det blir väl en sån antar jag![]()
"Leffe00 skrev:Hur bra håller de jämfört med 250 2t? Ganska bra antar jag, men hur bra? Är det i klass med typ ktm 620, jag menar med serviceintervaller, byte av kolv m.m.?
Icarus skrev:Byter ämne lite här men wtf, finns det någon sida där man kan ladda ner avsnitt från Super Motard-tävlingar? Hade ett flertal filmer på burken och sidan sparad i favoriter, men sedan skulle ju datorfan krascha![]()
Någon som vet vilken sida jag snackar om?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |