Covid-19 viktig information!

Nu är det så att man aldrig ÷ eller tar × tal i nummerlogi. Man kan separera talet
och addera talet ex: 12= 1+2=3
Talet 12 kan således inte bli 6+6 eller 66...
23 Augusti har inget med nummerlogi att göra...

Nu är det så att man aldrig ÷ eller tar × tal i nummerlogi. Man kan separera talet
och addera talet ex: 12= 1+2=3
Talet 12 kan således inte bli 6+6 eller 66...
23 Augusti har inget med nummerlogi att göra...

Å fan, finns det regler också, ja då blir det svårare att få ihop det.

Men det blir inte mer rätt ändå

Men 666 kubik kan du väl inte prata bort? :va
Varför skulle jag göra det?

Men men... Låt oss "leka" med talet 666... innan vi börjar vill jag klargöra att siffran 6 är ofullkomlig.

Inom viss/a sammanhang säger man "de ofullkomligas tal".

Det är den enda siffra från 1-9 du kan vända och få det till 9 eller till 6.

Då börjar vi: 6+6+6=18
1+8=9

9+9+9=27
2+7=9

Fortsätter och gör nummerlogi av 23 Augusti
2+3=5
5+8=13
13+5=18
1+8=9 (Ofullkomlig)...
Skrev tidigare inlägg att 23 Augusti har inget med nummerlogi att göra... Sant eller falskt.?

Här utför du ju en multiplikation(3*9), du skriver det som 9+9+9. Du har talet 9 att utgå ifrån, var kommer de andra två niorna ifrån?
Och när han låter tre olika sexor bli talet 666 så har han i praktiken multiplicerat den ena med 10 och andra med hundra. Så mycket för sina egna regler.

Här utför du ju en multiplikation(3*9), du skriver det som 9+9+9. Du har talet 9 att utgå ifrån, var kommer de andra två niorna ifrån?
Inom nummerlogin används +, och separerar. Ex: 12
1+2=3 Skulle jag nu ta det × blir svaret två och inte tre. Det är skillnaden. Du kan inte bara "kasta" bort en siffra och ändå få samma svar.

Och när han låter tre olika sexor bli talet 666 så har han i praktiken multiplicerat den ena med 10 och andra med hundra. Så mycket för sina egna regler.
Inte mina regler. Det är den som skapat nummerlogin för sisådär 2600 år sedan. Eller om du hellre vill: Regeln inom nummerlogin.

Ja sitt du och gör Sodukos av alla möjliga datum, men nu har det passerat och ingenting speciellt hände då?

Jag tror inte kräftan stod i konjunktion med kaffesumpen. Nästa förutsägelse blir nog bättre.
Å fan. är astrologi inblandat, då behöver vi en ung lesbisk tjej med näsring och flerfärgat hår för att förklara vad som händer.
Eventuellt går det att fixa med kristaller, och hon vet precis vilka...

Ja sitt du och gör Sodukos av alla möjliga datum, men nu har det passerat och ingenting speciellt hände då?
Det händer något speciellt varje dag... bara för att du inte uppmärksamt detta faktum betyder inte så är fallet.. för ex: Det sker nya upptäckter inom läkarvetenskapen, forskning etc etc.

Kanske lite mer "jordnära ting": att bli förälder för första gången.. eller som min underbara fantastiska äkta hälft Fatima som för första gången i sitt liv hur snöflingor känns när hon var i Sverige första gången var VÄLDIGT speciellt!!

Last edited:
Det händer något speciellt varje dag... bara för att du inte uppmärksamt detta faktum betyder inte så är fallet.. för ex: Det sker nya upptäckter inom läkarvetenskapen, forskning etc etc.

Kanske lite mer "jordnära ting": att bli förälder för första gången.. eller som min underbara fantastiska äkta hälft Fatima som för första gången i sitt liv hur snöflingor känns när hon var i Sverige första gången var VÄLDIGT speciellt!!

Jag har lite svårt att koppla det till något speciellt datum enligt numerologi som har att göra i Covid19 tråden?

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back