Civilt gripande av mc tjuv

Status
Ej öppen för fler svar.
Mavve skrev:
Fast vad jag inte fattar är att han inte försökte fly?

Well, vem vet? WW kanske är en vältränad 90+ kilos biff med boxarnäsa och buset en 45-kilos spenig fjårtis. Inte mycket man kan göra när fötterna inte når ned till backen när man blir tagen i nackskinnet. Lysande insats iaf!

Mavve skrev:
Jaja, var kanske världens mes så...

Ja, tyvärr kan inte alla vara lika hårda som dig...
:rolleyes:

Är det inte jobbigt att inte kunna skriva ett enda inlägg utan att behöva hävda sig och "flexa biceps"?!

Lazer752 skrev:
Hur svårt e det att snacka bort det nu då????
Även om han körde hojen när dom tar han så kan man prata bort det....
Han kan bara säga att han lånat den av en polare visste inte att den var stulen. Och han vill inte namnge han nu!!!!
Får han för ovovligt brukande och blir släppt direkt,
Om han nu säger så. Men han vet nog vad han ska säga om han kör rundor på en stulen hoj..
BLANDA ALDRIG IN SNUTEN!!!!!!!
slå sönder han i stället ordentligt...Så han inte kan sno fler....
Och du...!!!!!!!
Kan hälsa din snut polare som e rakad eller jävligt kortklippt att han ska sluta och hålla på att stanna en hela jävla fucking tiden.
Kör en Blå R1 nu..!!!! Hälsa han det..... :huvet

Finns du verkligen på riktigt? :confused: :död

andersbrink skrev:
Well, vem vet? WW kanske är en vältränad 90+ kilos biff med boxarnäsa och buset en 45-kilos spenig fjårtis. Inte mycket man kan göra när fötterna inte når ned till backen när man blir tagen i nackskinnet. Lysande insats iaf!

Låter som en jävligt pricksäker beskrivning av WW :rolleyes:

WW:no offends.... :Bugar Love your work

korvgubbe skrev:
Ja, tyvärr kan inte alla vara lika hårda som dig...
:rolleyes:

Är det inte jobbigt att inte kunna skriva ett enda inlägg utan att behöva hävda sig och "flexa biceps"?!
Jiddra aldrig med glassbilschaufförer.

Tycker nästan att det är lite komiskt, att killen använder skivbromslås på hojjen han har stulit :)

Starkt jobbat WW ... är helt klart inpregnerad.

PeppeBus skrev:
Tycker nästan att det är lite komiskt, att killen använder skivbromslås på hojjen han har stulit :)

Kan hålla med för om någon hade snott den skulle han ju bara behöva ringa sin polare och säga att han inte får låna den utan att fråga först!
:hihi

korvgubbe skrev:
Kan hålla med för om någon hade snott den skulle han ju bara behöva ringa sin polare och säga att han inte får låna den utan att fråga först!
:hihi

Det var just så jag tänkte, alla känner alla i den branchen gissar jag :kocko

andersbrink skrev:

njae... någon biff e jag inte.. o killen e väl i samma storlek som mig, kanske aningens längre.. jag blev också förvånad att han inte började vifta med armar & ben & försöka slita sig.

Lazer752 skrev:
.....Kör en Blå R1 nu..!!!! Hälsa han det..... :huvet
Och hur många sporthojsförare kör inte en blå r1a :rolleyes: ?

Lazer: Hade du varit lika "upprörd" om det hade varit din hoj som hittades _hel_ för en mycket god gärning av wonderwizard? Think before act :3freak

Wonderwizard: Du ska hyllas på alla sätt, keep on rolling baby :yoparty

Lazer752 skrev:
Hur svårt e det att snacka bort det nu då????
Även om han körde hojen när dom tar han så kan man prata bort det....
Han kan bara säga att han lånat den av en polare visste inte att den var stulen. Och han vill inte namnge han nu!!!!
Får han för ovovligt brukande och blir släppt direkt,
Om han nu säger så. Men han vet nog vad han ska säga om han kör rundor på en stulen hoj..
BLANDA ALDRIG IN SNUTEN!!!!!!!
slå sönder han i stället ordentligt...Så han inte kan sno fler....
Och du...!!!!!!!
Kan hälsa din snut polare som e rakad eller jävligt kortklippt att han ska sluta och hålla på att stanna en hela jävla fucking tiden.
Kör en Blå R1 nu..!!!! Hälsa han det..... :huvet

*lol* tror du de e samma gris so tog mitt körkort i gbg korthårig med en prilla o spela rambo? *Asg* :fyllisar

Oj vad man missar bara för att man inte är hemma...

WW! Bra jobbat! Du är en klippa! :tummenupp

Hoppas någon av alla de som skriver att man ska banka skiten ur än den en än den andra själva blir misstagna för att vara hojtjuv någon gång så kanske de ändrar uppfattning.

öhhh va???

Lazer752 skrev:
Sök in på polis skolan för fan... MUPPPPPPPPPP
Hatar SNUT SVIN!!!!!!!

Du fattar väl att han kommer bli släppt lika snabbt som han blev tagen.. Han kommer ju bara säga att det inte var hans.. Han körde ju inte den. Han kom ju gående brevid den.
Får du ju för fan lägga ner..!!!!!!
BRA JOBBAT MR...........
Sitter du på en stulen hoj eller???reagerar lite väl häftigt tycker jag :7peta

wonderwizard skrev:
njae... någon biff e jag inte.. o killen e väl i samma storlek som mig, kanske aningens längre.. jag blev också förvånad att han inte började vifta med armar & ben & försöka slita sig.

Grymt jobbat med spårningen av hojen och gärningsmannen! :Bugar

Däremot är jag mer tveksam till ingripandet. Det kan snabbt gå ur styr vid civila ingripande - och till slut är det helt enkelt inte värt det.

Så till alla här nu som kanske får idéer uppmanas större försiktighet - få dit polisen eller styr dem rätt men undvik eget ingripande...

Gjorde samma sak när lillebrors moppe knycktes å jag fick gli på idioterna.. Fick efter en lååång stund ut snuten som förhörde 2 killar men sen ledde det inte till ett skit.. Har senare sett snubben på det där köpcentret i lkpg där de flesta idioterna cirkulerar men ja har inte tyckt att det har varit värt att gnugga sönder grabben lr så.. brorsan fick iaf ut hyfsade pengar från bolaget men det är ju ändå synd på premier å shit.. Skönt för snubben som fick tillbax sin pålle hel...

ww: way to go :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...