Civilt gripande av mc tjuv

Status
Ej öppen för fler svar.
Hade jag varit i hans sits så hade jag gått åt andra hållet om det står 2 okända killar vid "min stulna hoj"
Hade han vänt så hade han aldrig kunnat bli fälld för den hojen i alla fall.
Nu hade han ju nycklar till skivbromslåset på sig, så det var ju jackpott direkt.

Santo skrev:
...eller oxo har de varit inne på SH och läst dina inlägg och stannade dig för att de trode att du var ett moppefucko som inte hade åldern inne att köra en sådan stor hoj... :7peta
:rofl :rofl :rofl :rofl

Lazer752 skrev:
Sök in på polis skolan för fan... MUPPPPPPPPPP
Hatar SNUT SVIN!!!!!!!

Du fattar väl att han kommer bli släppt lika snabbt som han blev tagen.. Han kommer ju bara säga att det inte var hans.. Han körde ju inte den. Han kom ju gående brevid den.
Får du ju för fan lägga ner..!!!!!!
BRA JOBBAT MR...........

*Suck* Börjar du göra vågen när dom stjäl din hoj så skrattar vi andra i takt? :tummenupp

croom skrev:
Har du inget vettigt att säga så kan du lika bra hålla käften
:kocko

Du kan ju bara vara tyst du med... man ska inte köra en sporthoj i skogen! särskillt inte en sån där fin!

:rolleyes:

Lazer752 skrev:
Hatar SNUT SVIN!!!!!!!

Du fattar väl att han kommer bli släppt lika snabbt som han blev tagen.. Han kommer ju bara säga att det inte var hans.. Han körde ju inte den. Han kom ju gående brevid den.
BRA JOBBAT MR...........

Gjorde det inte ont att sitta på hjälmen? :kocko

Ville bara säja grattis äve om det är litta sent o du.............jag är grymt imponerad!!!!!!! 5 :yoparty av fem möjliga!!!!!

Glidande trådsyfte = kul

På nåt sätt glider focus från det helt underbara som WW gjort till Lazer753 och hans åsikter. Och på något sätt är det helt logiskt, WW företräder åsikter som jag och säkert många med mig delar. Men han har gjort något åt saken på ett föredömligt sätt. Lazer påpekar då vad han anser och på nåt sätt är det svårt att hänga med i hans resonemang. Lite osammanhängande och svårt att följa. Men det verkar som han tycker att WW är dum. Eftersom jag gillar WW´s handling skarpt så måste det då innebära att Lazer är dum enligt mig?? Jag tror det.... det känns logiskt

Jag tror att Lazer egentligen skulle vilja vara polis och den drömmen någonstans på vägen blev krossad.

Visst är internet underbart där man kan gå till angrepp på människor och yrkesgrupper anonymt. Eller kan man?
Men jag hänger inte riktigt med i allt detta....
Var det Lazer som snodde hojen som WW hittade?

Och isåfall... tycker han polisen var dum som sa till han att man inte får göra så??
Själv skulle jag gärna varit polis, men jag skulle nog inte passa till det. Jag blev lärardjävel i Kemi.... *suck**

wonderwizard skrev:
nä, han använde hjälmen som pall & tände en cigg i väntan på polisen.
jag höll honom med ena handen & mobilen med 112 i andra handen.

jag kan även tugga tuggummi & gå samtidigt :lol

Gjorde han aldrig några försök att smita från stället?

riverrafter skrev:
På nåt sätt glider focus från det helt underbara som WW gjort till Lazer753 och hans åsikter. Och på något sätt är det helt logiskt, WW företräder åsikter som jag och säkert många med mig delar. Men han har gjort något åt saken på ett föredömligt sätt. Lazer påpekar då vad han anser och på nåt sätt är det svårt att hänga med i hans resonemang. Lite osammanhängande och svårt att följa. Men det verkar som han tycker att WW är dum. Eftersom jag gillar WW´s handling skarpt så måste det då innebära att Lazer är dum enligt mig?? Jag tror det.... det känns logiskt

Jag tror att Lazer egentligen skulle vilja vara polis och den drömmen någonstans på vägen blev krossad.

Visst är internet underbart där man kan gå till angrepp på människor och yrkesgrupper anonymt. Eller kan man?
Men jag hänger inte riktigt med i allt detta....
Var det Lazer som snodde hojen som WW hittade?

Och isåfall... tycker han polisen var dum som sa till han att man inte får göra så??
Själv skulle jag gärna varit polis, men jag skulle nog inte passa till det. Jag blev lärardjävel i Kemi.... *suck**
Efter som WW förmodligen sover med ett stort leende på läpparna just nu efter födelsedagen (det tar på krafterna att bli gammal) och civilkurageinsatsen så svarar jag så länge.

WW:s kompis, polisen, har stoppat mister Moppefucko mer än en gång. En gång berodde detta på att han och någon till körde utan ställ. Det är inte förbjudet att köra utan ställ men eftersom majoriteten av oss kloka sporthojsåkare faktiskt använder full utrustning och hojtjuvarna såsom adnan gangster m.fl inte gör detta så blir polisen misstänksam och kollar upp att det är hojens ägare som sitter på och inte en tjuv.
Detta stör tydligen Lazer och därför fick han frispel, han tror visst att det är någon förföljelsekampanj polisen driver mot honom. Om man sen när Harry haffa väl stoppat en börjar ge uttryck för dom åsikter som han framför ovan så kan jag förstå (som en mänsklig reaktion) att dom kanske inte släppte iväg honom med ett leende på läpparna utan eventuellt skrev ut en bot för något som inte var 100% på hojen.

Lazer är inte hojtjuv, bara en kille som har otur när han tänker.

@WW, om det är något i inlägget som inte stämmer, v.g. editera eller ta bort!

Lazer752 skrev:
Hatar SNUT SVIN!!!!!!!

BRA JOBBAT MR...........
Aha kumpan till dig eller :D

wonderwizard skrev:
...Ikväll ringde Henke här på forumet & sa att duccen står parkerad utanför hans fönster, jag slänger mig på hojen och kör hem till Henke.

killen blir gripen & förd till polisstationen (igen)

Bra jobbat Wiz!!! :tummenupp Vardagshjälten slår till i gen! :Bugar
Jag hoppas bara att du hann fira lite av din födelsdeag i går! Eller detta kanske var en tillräckligt bra födelsedagspresent :yoparty

:1pajas Grattis i efterskott i alla fall :cpparty

Lazer752 skrev:
Nä har ingen bra kontakt med sånt nä..!!!!!
Bara hatar dom.......Varför???? för att dom alla är svin.

Så du blev alltså stoppad för att polisen ville kolla så att ingen snott din hoj och du blir förbannad?

Ja nu vet du nästa gång då, stanna och var glad att de vill hjälpa dig.

Vad är det som händer i Skåne egentligen? Det verkar mer sannolikt att man får ha kvar en olåst hoj i Sthlm än en låst i Landskrona....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman