cheyer i trafiken

spectre skrev:
2098603 Asså, det är bara att inse. Tjejer är inte lika bra som killar på att köra bil eller lägga brakskitar. Men var inte ledsen för det, ni är bra på mycket annat. Diska, städa och laga mat är bara några av grejerna..

Nä nu jävlar! :4skrika :huvet :mad:

Varför skulle jag läsa den här tråden överhuvudtaget. :gnissla

spectre skrev:
2098603 Asså, det är bara att inse. Tjejer är inte lika bra som killar på att köra bil eller lägga brakskitar. Men var inte ledsen för det, ni är bra på mycket annat. Diska, städa och laga mat är bara några av grejerna..

O vara.. Alldeles, alldeles.. underbara...

Tack Paradoxy för att du rättade mig :tuttar

Last edited:
2fast4hjo skrev:

Har du oxå råkat ut för ett sådan galning.
Jag skulle parkera en lördag vid Mobila massor av folk och som vanligt ont om plats. Får syn på en lucka och slinker snabbt in i den eftersom bilen före körde förbi. Höll på att bli rammad i sidan av "gubben" i Volvon som backade tillbaka utan att titta. :huvet
Sen har han mage att vrålskälla ut mig för att ha tagit "hans" plats och hotade mig med stryk om jag inte genast backade ut bilen från rutan och lät han få rutan :dummer
Talade snällt och vänligt om för honom att det fanns en ledig ruta längre fram. Men den kunde ju jag ta för detta var ju hans :rolleyes:
Eftersom han hotade att förstöra min bil om jag inte genast flyttade på den så skrev jag upp bilnummret :hihi :hihi och gick lugnt därifrån :D

:rofl :rofl har aldrig hört att tjejer skulle göra något liknande

Thirran skrev:
2098486 För det första vill jag nämna att jag härmed inte behöver dumförklara mig(verkar som det var syftet med ditt inlägg) eftersom nån annan var vänlig nog att göra det i mitt ställe,TACK! men när du ändå ber om det, vaför funkar det inte? :hoppa

Nä, det vore väl lite slöseri på resurser att dumförklara sig TVÅ gånger i SAMMA tråd! :banana

Tjet skrev:
2098746 Nä, det vore väl lite slöseri på resurser att dumförklara sig TVÅ gånger i SAMMA tråd! :banana

Tänk på attityden tjet.. annars blire inge mera skrachande i "Allram est" (stavning). :fyllisar

Last edited:
MR.Robin skrev:
2098764 Tänk på attityden tjet.. annars blire inge mera skrachande i "Allram* *est" (stavning). :fyllisar

Allram Est.

Du om nån borde ju veta :gnissla

Last edited:
spectre skrev:

Du glömde att vi är bäst på att lägga om hjul på bilen, vilket cheyer inte är.

spectre skrev:

:rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...