Kerplunk
Den dagen den sorgen...
Caffe skrev:2098291Jag skulle ta ditt inlägg/synpunkt mer på allvar om det var en man som framförde den![]()
Och jag skulle antagligen ta dig på större allvar om du inte hade Runar som avatar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Caffe skrev:2098291Jag skulle ta ditt inlägg/synpunkt mer på allvar om det var en man som framförde den![]()
Cheyer... :skakapåhuvudetKerplunk skrev:2098488Och jag skulle antagligen ta dig på större allvar om du inte hade Runar som avatar.![]()
Kerplunk skrev:2098560![]()
spectre skrev:2098603Asså, det är bara att inse. Tjejer är inte lika bra som killar på att köra bil eller lägga brakskitar. Men var inte ledsen för det, ni är bra på mycket annat. Diska, städa och laga mat är bara några av grejerna..
Kerplunk skrev:2098621Nä nu jävlar!![]()
![]()
Varför skulle jag läsa den här tråden överhuvudtaget.![]()
Paradoxy skrev:2098642För att du är chey, cheyer ska alltid lägga sig i.
spectre skrev:2098603Asså, det är bara att inse. Tjejer är inte lika bra som killar på att köra bil eller lägga brakskitar. Men var inte ledsen för det, ni är bra på mycket annat. Diska, städa och laga mat är bara några av grejerna..
2fast4hjo skrev:2096518Han jag körde om blev inte så glad
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2047090&postcount=198
Thirran skrev:2098486För det första vill jag nämna att jag härmed inte behöver dumförklara mig(verkar som det var syftet med ditt inlägg) eftersom nån annan var vänlig nog att göra det i mitt ställe,TACK! men när du ändå ber om det, vaför funkar det inte?![]()
Tjet skrev:2098746Nä, det vore väl lite slöseri på resurser att dumförklara sig TVÅ gånger i SAMMA tråd!![]()
MR.Robin skrev:2098764Tänk på attityden tjet.. annars blire inge mera skrachande i "Allram* *est" (stavning).![]()
Paradoxy skrev:2098774Allram Est.
Du om nån borde ju veta![]()
heimdal skrev:2098937nej du får ingen kram..![]()
MR.Robin skrev:2098988Sluta nu grabbar.. Bögskämt är ute!![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |