cheyer i trafiken

Gabor skrev:
2099101 Kan berätta att det finns en på SH som har förstört ett antal bilar genom att sparka, slå och repa dessa för att föraren inte följer gällande normer i trafiken eller vid parkering... :lol :rofl , har kostat många sköna kronor enligt henne själv, men det var det väst tydligen...bara så du vet att det finns hetsiga tjejer åxå....

Jaaa, jösses vilket attitydsproblem....

Trodde faktiskt inte att det fanns tjejer som hade sånt hetsigt humör...
Jag har då aldrig sprungit på nån sån... Bara killar i den här stan som har svårt att tygla sitt humör...
Att folk inte kan lära sig att behärska sig.... vore så mycket trevligare... :yoparty :tummenupp

Gabor skrev:
2099101 Kan berätta att det finns en på SH som har förstört ett antal bilar genom att sparka, slå och repa dessa för att föraren inte följer gällande normer i trafiken eller vid parkering... :lol :rofl , har kostat många sköna kronor enligt henne själv, men det var det väst tydligen...bara så du vet att det finns hetsiga tjejer åxå....

Vad hade bilen gjort för ont mot henne :va

2fast4hjo skrev:
2099125 Vad hade bilen gjort för ont mot henne :va

Stått för nära i parkeringsrutan bredvid, sån där som parkerar fast det egentligen är bara så att bilen går in med infällda bakspeglar och klättrar ut genom kombiluckan bak. Kunde smittas, det var visst en volvo....
En annan hade parkerat så hon inte kunde trixa ut den ur parkeringssituationen, bula i dörren, FORD...

ni suger hela bunten, k? :gnissla

Var tvungen att göra ytterligare ett intelligent inlägg i debatten.

kör tjejer sämre?

:squid

Gabor skrev:
2099217 Stått för nära i parkeringsrutan bredvid, sån där som parkerar fast det egentligen är bara så att bilen går in med infällda bakspeglar och klättrar ut genom kombiluckan bak. Kunde smittas, det var visst en volvo....
En annan hade parkerat så hon inte kunde trixa ut den ur parkeringssituationen, bula i dörren, FORD...

Jaaa visst sånt där är ju frustrerande när det händer men egentligen inget att hetsa upp sig så mycket för....

Kia skrev:
2099894 Jaaa visst sånt där är ju frustrerande när det händer men egentligen inget att hetsa upp sig så mycket för....

Nä, han som parkerade jämte kommer säkert tillbaka om en timme. Man kan ju sätta sig och vänta :tomten

Paradoxy skrev:
2099920 Nä, han som parkerade jämte kommer säkert tillbaka om en timme. Man kan ju sätta sig och vänta :tomten

Tjaaa eller så kan man kliva in genom passagerar dörren... Betydligt billigare än att försöka slå upp sin egen dörr mot bilen brevid bara för att visa vem som bestämmer...

Kia skrev:
2099929 Tjaaa eller så kan man kliva in genom passagerar dörren... Betydligt billigare än att försöka slå upp sin egen dörr mot bilen brevid bara för att visa vem som bestämmer...

Om någon skulle ställa sig så nära min bil...tja då öppnar man dörren så många gånger det behövs tills det finns plats att komma emellan.

Gabor skrev:
2100145 Om någon skulle ställa sig så nära min bil...tja då öppnar man dörren så många gånger det behövs tills det finns plats att komma emellan.

"Det kostar att ligga på topp" kan man säga då.... verkligen.. Ett dyrt nöje det där... :banana

Kia skrev:
2100163 Allt är väl relativt antar jag...? Tolkningsfråga.... Eller så har du bara haft en massa tur... :tungan

Nä, inte många vill stå nära "Dart Wader" bilen, den ger skador bara man är nära den...fy fan vilken grym bil ...

Gabor skrev:
2100168 Nä, inte många vill stå nära "Dart Wader" bilen, den ger skador bara man är nära den...fy fan vilken grym bil ...

Se till att hålla din svarta fara parkerad långt i från min Griffe...
Annars får jag ta och slänga upp lite bilder på att du minsann kör med dimljusen tända du också... ;) :7peta

Kia skrev:
2100185 Se till att hålla din svarta fara parkerad långt i från min Griffe...
Annars får jag ta och slänga upp lite bilder på att du minsann kör med dimljusen tända du också... ;) :7peta

Då får du jobba bra med Photoshop, bilfan saknar nämligen dimmisar....men den har takfäste för att dubbelmontera KSP 58. :tummenupp

Gabor skrev:
2100215 Då får du jobba bra med Photoshop, bilfan saknar nämligen dimmisar....men den har takfäste för att dubbelmontera KSP 58. :tummenupp

Å säkert nåt snyggt på motorhuven.... :pannkyss :7peta

Back