cheyer i trafiken

NSR_Martin skrev:
2096526 Jovars, men sen kör du aldrig tillräckligt fort för att göra några tabbar va...? :tomten

:lol :rofl :3freak ..... :fyllisar :Bugar .... :va ...

Alla borde köra efter sin förmåga, så blev det inga olyckor...... :tummenupp

spectre skrev:
2096559 Jepp, på lunarstorm. Hur mycket status har du där och hur ofta uppdaterar du?

Ädit: http://www.lunarstorm.se/kia förstökte du undan röja bevisen också?

Nope... inte röja undan några bevis alls... Kul att du är så intresserad av mig.... Men jag är redan upptagen... Lessen, kan tyvärr inte hjälpa dig i din egen jakt på statuspoäng...

Kia skrev:
2096592 Nope... inte röja undan några bevis alls... Kul att du är så intresserad av mig.... Men jag är redan upptagen... Lessen, kan tyvärr inte hjälpa dig i din egen jakt på statuspoäng...

Hoho, fortsätt håll huvudet högt, tillslut får du säkert någon som tycker att du grimm med dina dimljus :tummenupp

spectre skrev:
2096600 Hoho, fortsätt håll huvudet högt, tillslut får du säkert någon som tycker att du grimm med dina dimljus :tummenupp

Har redan nån som tycker att jag är ubercool... :tummenupp
Med eller utan dimljus....

Se nu till och få ett bra ligg istället så ska du se att du strax blir på bättre humör... För lite kn*lla kan göra vem som helst elak och på dåligt humör...

Lycka till!!

Tjejer är jättejobbiga i trafiken, speciellt nu på våren när de börjar komma ur sina dunjackor och visa formerna.
Hur har de tänkt att man ska kunna fokusera både på vägen och deras kroppar?!?!

zoddri skrev:
2096735 Tjejer är jättejobbiga i trafiken, speciellt nu på våren när de börjar komma ur sina dunjackor och visa formerna.
dagens manliga I-landsproblem

fast .. i 3e världen så går ju fruntimmer å slänger me pattarna bara :va men där används iofs apostlahästarna mest, å att gå ner i diket e ju inte lika farligt som att köra ner i diket

zoddri skrev:
2096735 Tjejer är jättejobbiga i trafiken, speciellt nu på våren när de börjar komma ur sina dunjackor och visa formerna.

Fokusera väg.?..vadå väg.?.vart ?vart ?? fokus på :tuttar .. :tummenupp

Emmi skrev:
2097048 Ähh, du får ju dina statuspoäng genom dina coola dimljus och feta fälgar.

Trrrrrrrrrrrrrrr, katschinnnnnnngggg!!!1

:hihi

Gustav1 skrev:
2097249 Du klarar ju inte ens av att ha lagstadgad belysning tänd.

Vad man har för belysning tänd och hur man rattar bilen är väl i alla fall två helt skilda saker...??

Emmi skrev:
2097048 Ähh, du får ju dina statuspoäng genom dina coola dimljus och feta fälgar.

Vare sig ni hatade eller älskade mina bilder så kommer ni ju alltid att minnas dem... Jag gjorde ju tydligen ett rejält intryck ialla fall... Då lyckades jag ju... :yoparty

Kia skrev:
2097339 Vare sig ni hatade eller älskade mina bilder så kommer ni ju alltid att minnas dem... Jag gjorde ju tydligen ett rejält intryck ialla fall... Då lyckades jag ju... :yoparty

:D .... :pannkyss ...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...