Gabor
Guest
NSR_Martin skrev:2096526Jovars, men sen kör du aldrig tillräckligt fort för att göra några tabbar va...?![]()

Alla borde köra efter sin förmåga, så blev det inga olyckor......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NSR_Martin skrev:2096526Jovars, men sen kör du aldrig tillräckligt fort för att göra några tabbar va...?![]()
Kia skrev:2096581Nänänä inte min grej att ragga lammkött...![]()
Föredrar att samla mina statuspoäng på ett helt annat sätt än framför datorn...
spectre skrev:2096559Jepp, på lunarstorm. Hur mycket status har du där och hur ofta uppdaterar du?
Ädit: http://www.lunarstorm.se/kia förstökte du undan röja bevisen också?
Kia skrev:2096592Nope... inte röja undan några bevis alls... Kul att du är så intresserad av mig.... Men jag är redan upptagen... Lessen, kan tyvärr inte hjälpa dig i din egen jakt på statuspoäng...
spectre skrev:2096600Hoho, fortsätt håll huvudet högt, tillslut får du säkert någon som tycker att du grimm med dina dimljus![]()
spectre skrev:Du har berättat det för oss cirkus 2503 gånger, det räcker nu va. Alla vet att smockan hängde i luften och att han inte hade alla indianer i kanoten.
dagens manliga I-landsproblemzoddri skrev:2096735Tjejer är jättejobbiga i trafiken, speciellt nu på våren när de börjar komma ur sina dunjackor och visa formerna.
Hur har de tänkt att man ska kunna fokusera både på vägen och deras kroppar?!?!
zoddri skrev:2096735Tjejer är jättejobbiga i trafiken, speciellt nu på våren när de börjar komma ur sina dunjackor och visa formerna.
Hur har de tänkt att man ska kunna fokusera både på vägen och deras kroppar?!?!
Kia skrev:2096535några statuspoäng bland de coola grabbarna....![]()
![]()
Emmi skrev:2097048Ähh, du får ju dina statuspoäng genom dina coola dimljus och feta fälgar.
Alla borde se till att höja sin förmåga iställetGabor skrev:2096589![]()
![]()
.....
![]()
....
...
Alla borde köra efter sin förmåga, så blev det inga olyckor......![]()
Emmi skrev:2097048Ähh, du får ju dina statuspoäng genom dina coola dimljus och feta fälgar.
NSR_Martin skrev:2097184Alla borde se till att höja sin förmåga istället![]()
Kia skrev:2096454Löjliga påståenden det där... Vet redan att jag kör bäst i den här stan i alla fall...![]()
![]()
Gustav1 skrev:2097249Du klarar ju inte ens av att ha lagstadgad belysning tänd.
Kia skrev:2097339Vare sig ni hatade eller älskade mina bilder så kommer ni ju alltid att minnas dem... Jag gjorde ju tydligen ett rejält intryck ialla fall... Då lyckades jag ju...![]()
Kia skrev:2097339Vare sig ni hatade eller älskade mina bilder så kommer ni ju alltid att minnas dem... Jag gjorde ju tydligen ett rejält intryck ialla fall... Då lyckades jag ju...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |