Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lundgren skrev:2293008Ja det brukar ju Aprilia och gasgas ägare få erfara rätt ofta. Fast för dem räcker det att de gasar så rasar de. Inte gasa tills det rasar![]()

Att ni aldrig kommer med några nya argumentNiick skrev:2293043Det är bara för att aprilia är så kraftiga och dom rasar när folk skiter i dom och inte tar hand om dom![]()
![]()
Honda är säkert jääätte bra men är ju fula som stryk och slöa som sniglar
![]()
![]()
![]()
![]()
mc-hjalte skrev:2292975Detta är bara i förebyggande syfte, hade ju kunnat köra minst 100 mil till med kolven som du ser! haha Nej det är en 96:a 2500 mil, strypt till max 7000 rpm tills den kom till 2300 mil!
Ingen rs -03 som gått nårra hundra mil å krashat inte...

mc-hjalte skrev:2300674Hur gör jag med avgasportarna? fanns inte några med den nya cylindern, behöver ja dom gammla alls?![]()
Sökte runt lite, om jag skippar portarna så får jag sämre mellanregister men högre topphastighet? (Hojen har nämligen inte varvat ut helt på 6:ans växel, har det något med det att göra?) Om jag har kvar portarna blir mellanregistret bättre men topphastigheten består?....Några för- och nackdelar med att ha dom kvar eller inte?Bärgren skrev:2300690Du får bättre mellanregister med dem.
mc-hjalte skrev:2300709Sökte runt lite, om jag skippar portarna så får jag sämre mellanregister men högre topphastighet? (Hojen har nämligen inte varvat ut helt på 6:ans växel, har det något med det att göra?) Om jag har kvar portarna blir mellanregistret bättre men topphastigheten består?....Några för- och nackdelar med att ha dom kvar eller inte?
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |