Det blir tyvärr inte lätt att ta några bilder öht, särskilt inte roliga, eftersom den knappt synsLite roliga bilder, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blir tyvärr inte lätt att ta några bilder öht, särskilt inte roliga, eftersom den knappt synsLite roliga bilder, tack!
I skolan ca 1962 fick vi demonstrerat vad som händer om man lägger en liten bit Na=Natrium i vatten. Den far runt och till slut innan den är borta (2 Na+ 2 H20 => 2 NaOH + H2) så flammar den upp med en liten låga och är borta. Eftersom Na har atomvikt 23 så betyder reaktionen att 46 gram Natrium ger ca 2 gram vätgas.Ja, jag nämnde dessa kommande alternativ i någon tråd i Augusti senast men fick bara en massa tramsiga svar.
Jag antar att de går att släcka bättre vid ev brand?
Hur stor anliggningsyta har du mot kylplåten?...såhär ser den ut monterad:
View attachment 528932
Den blir knappt ens ljummen. Original däremot vill jag minnas blev ganska ordentligt varm - inte så konstigt iofs mtp att den grillade bort överskottet.Ser ut som den sitter i fartvinden och det är ju bra.
Även om det är en "series" så borde det inte spela någon större roll.
Min Shindengen Mosfet (short/shunt) jag uppgraderade till sitter under kåpan på bakpartiet men den blir inte mer än ljummen ändå.
Inte stor. Det svarta du ser ovanför är ju fästet och den går ner snett åt höger och är rak. Kylflänsen (under iofs) blir knappt ens ljummen när jag känt på den.Hur stor anliggningsyta har du mot kylplåten?
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |