Byta forum?!

JoS skrev:
Grabbfan gav oss en Jack Daniels, MEN DET VAR EN 5cl FLASKA! ATT DELA PÅ!

Inte nog att han är feg, HAN ÄR SNÅL OXO! :huvet

Flaskan var ju komik på hög nivå :Bugar Beelsebub

Ugluk skrev:
... Länken är bara en sökning på Beelsebubs inlägg. Funkar den inte gör en egen.. :)

Jag hade lite tid över, så här kommer några av inläggen för de som inte orkar läsa igenom allt:

Tråd: Rörkenbilder från söndag och måndag ?
Åkte bil ut till rörken i går, det såg kuligt ut! Åkte senare in till uppsala och gick upp till o`connors för att se om det fanns några hojåkare där. Men jag såg inga med skinnställ eller sånadära tröjor, så jag tog några bärs och åkte hem och strax utanför knivsta, det var då det hände........en hare kom ut å jag var tvungen att bromsa.Kanade omkull och slogsönder blinkers och backspeglar.Repor lite här och var! Man inser att löven är hala! det är lite vanskligt att köra i höstmörkret!
Så nu får man fixa lite och lära sig av detr gammla norrländsak ordspråket : EN KVARTING ÄR BÄTTRE ÄN 400 DUBB !!
----
Det gick ganska bra, blåmärken och skrapsår.Man ska nog inte köra i jeans och tennisdojjor! Tur att man va lite bedövad innan.
Såg föresten en kille med nån blå yamaha som hade en jätte häftig nummerskyltsbelysning (en blå) vet ni vem det är?
----
Jaa!? är det något fel med det? Det finns ju inga poliser här på landet. Och hur ska man annars ta sig hem?
----
Du har fatta läget du ReDan! Så där var det nästan när jag bodde i Gnarp (södra hälsingland) Där var det mycket åka i fyllan! Där sa man: Den som INTE KAN köra i fyllan, ska INGET körkort ha!
Men det gör jag inte nuförtiden, måste säga det så att inte nån massuppfittar..............fårlåt, misuppfattar.

Tråd: Sista chansen!!!!!!!!!!!!!!
Skulle gärna hänga på men jag ska ut och döda på riktigt!
Licensjakten på älg börjar. Ni kan få hänga med! Ni kan ju "färgmärka" älgarna innan jag tar sikte på dom. (är lätt färgblind)

Tråd: Kändisar i MC-folket!
Aha, det är så där ni ser ut! Och en bild på den där ulguk, spritmoralens okrönte pochahontas!

Tråd: After Work 22/10
Jag kommer (har skaffat falskleg)

Tråd: Kurd filmen ligger ute !!!!
Fy fa.en vad löjligt! vikken skitlåt, hade ni "lurvmössorna" på er åsså? Är det den dära yamarätta som har kontakter med kurdistan. (tönt)

Kryptonit skrev:
Jag hade lite tid över, så här kommer några av inläggen för de som inte orkar läsa igenom allt....

Det finns såklart mera Beelsebub trevligheter - kolla här svar till TinaTjejen i tråden - http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=26298&page=3&pp=20

"Nä, nu är jag förbannad Jag nämde det inte i samma mening, det var någon annan! Den "gloria" jag har sett över ditt huvud Tina, den börjar bli lite rostig nu "
--
Man, ka ju ha den uppfattning att vår kompis får lite liv i Forum här i en träkig höst period :)

Och Yepzz - vi är tuffa vi Roadrunnerzz - men, vi är mycket snälla och trevliga mott dom är samma mott oss.

Tinatjejen skrev:
Eh.. med tanke på att han har tagit illa upp få gånger när jag skrivit till honom, så tror jag faktiskt att han fattar att jag var ironisk även i det svaret.
Men det gjorde tydligen inte du :va

Softa kompis :tuttar

Galne Dansken skrev:
Det finns såklart mera Beelsebub trevligheter - kolla här svar till TinaTjejen i tråden - http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=26298&page=3&pp=20

"Nä, nu är jag förbannad Jag nämde det inte i samma mening, det var någon annan! Den "gloria" jag har sett över ditt huvud Tina, den börjar bli lite rostig nu "
--
Den enda gloria jag har är den som är nålad med färg i skinnet på min vänstra arm.. å ska den bli rostig..... ja då ska jag va RIKTIGT dum :dummer

Tinatjejen skrev:
Den stora frågan lyder:
Vart är allas våran Beelsebub, (som dricker 5cl whisky som en hel karl)? :confused:

Jag är nog mer karl än en stackars Westiehund! Å andra sidan så kunde du kanske dyka opp åsså, kanske du kunde få en skymt av mig!! Å du tackede ju nej till min fikainbjudan, det ä kanske du som är feg? Å tll sist så dricker jag INTE köpesprit, en riktigKARL gör spriten själv!! :fyllisar :fatta!

Tro

Galne Dansken skrev:
Beelsebub, jag undrar om du oxå hetter:

Fantomen, Kulingsjö, Janne Svensson - för då ä vi liksom kompisar från BMW MC Klubben´s Forum - och även från SMC Rik´s Forum´et..

Det är så mycket som påminner om detta... - men, vi hörs på Bike.se

Tyvärr, hinnar jag inte på bar i kväll och dricka din whisky...

Hm alla tror att jag är nån annan, måst ha bevisat att jag finns, whiskeyflaskan på ocnners. Jag ska ta me mig syrran så du får träffa henne. ska försöka komma tills nästnästa onsda. Kommer du då?

Haha

M:et skrev:
Kom på en sak till. (beelsebub, ta detta rätt nu)
Jag måste ju få chansen att vinna tillbaka min femma JoS
Jag slår vad om att det inte står en 70 JD på bordet ikväll :blah
Lättförtjänta pengar :brynad[/

Vem snacka om 70cc?? HAHAHAH hoppas ni blev fulla på den flaska jag ställde fram! Ni ska inte dricka så mykke, spritmoralister där.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa