Byta forum?!

å de ska du säga?

Kongo skrev:
Hödududu Belsebub! Nu kan inte ens Kongo vara tyst längre, INGEN här på forumet har trakaserat dig eller kommit med påhopp! Vi har däremot välkomnat ALLA som vill vara med med öppna armar!! Så som M:et säger: Man får lyssna och lära känna varandra först INNAN man kan kalla någon"jävla tönt" som du gjorde med Yammaretta när de varit med i kurdvideon...

Vi andra som känner varandra VET vad gränsen går och då är det helt ok att"småtracka" lite "rå men hjärtlig" stämning vett'u :tummenupp

Så jag tycker inte att du behöver byta forum, men ta gärna och träffa oss irl och lär känna oss INNAN du kallar oss saker!
//Kongo

Å det ska du säga!?, men jag gillar dig för att du tar hand om trafikskadade katter!! Hoppas nosen läker på din katt, den såg lite deformerad ut! :gnissla
Å andra sidan så har jag kattungar till salu(om din katt inte övarlever) det är av en "riktig" ras. Östsibirisk stridskatt, strävhårig.
Å angånde yamarätta så sa jag tönt till videon :dummer
men han ser ju ut som en åsså så lite fel hade jag nog inte. Läs på riktigt :huvet :kocko

å de ska du säga?

Kongo skrev:
Hödududu Belsebub! Nu kan inte ens Kongo vara tyst längre, INGEN här på forumet har trakaserat dig eller kommit med påhopp! Vi har däremot välkomnat ALLA som vill vara med med öppna armar!! Så som M:et säger: Man får lyssna och lära känna varandra först INNAN man kan kalla någon"jävla tönt" som du gjorde med Yammaretta när de varit med i kurdvideon...

Vi andra som känner varandra VET vad gränsen går och då är det helt ok att"småtracka" lite "rå men hjärtlig" stämning vett'u :tummenupp

Så jag tycker inte att du behöver byta forum, men ta gärna och träffa oss irl och lär känna oss INNAN du kallar oss saker!
//Kongo

Å det ska du säga!?, men jag gillar dig för att du tar hand om trafikskadade katter!! Hoppas nosen läker på din katt, den såg lite deformerad ut! :gnissla
Å andra sidan så har jag kattungar till salu(om din katt inte övarlever) det är av en "riktig" ras. Östsibirisk stridskatt, strävhårig.
men han ser ju ut som en åsså så lite fel hade jag nog inte. Läs på riktigt :huvet :kocko

å de ska du säga?

Kongo skrev:

//Kongo

beelsebub skrev:
M:et skrev:
Kom på en sak till. (beelsebub, ta detta rätt nu)
Jag måste ju få chansen att vinna tillbaka min femma JoS
Jag slår vad om att det inte står en 70 JD på bordet ikväll :blah
Lättförtjänta pengar :brynad[/

Vem snacka om 70cc?? HAHAHAH hoppas ni blev fulla på den flaska jag ställde fram! Ni ska inte dricka så mykke, spritmoralister där.

Vi hällde ut flaskan :hihi

ja jäsiken

Ja jäsiken, det tog skruv det där!! hinner inte läsa alla inlägg, å svara på dom. men jag återkommer imora. Va så säkra på de! :fatta!
Ni ska inte få kommentaera dom ifred. :huvet :dummer

beelsebub skrev:
Jag är nog mer karl än en stackars Westiehund! Å andra sidan så kunde du kanske dyka opp åsså, kanske du kunde få en skymt av mig!! Å du tackede ju nej till min fikainbjudan, det ä kanske du som är feg? Å tll sist så dricker jag INTE köpesprit, en riktigKARL gör spriten själv!! :fyllisar :fatta!
Ja, en westiehund (vad det nu är :va ) låter ju inte mkt till karl.
"Fikainbjudan?" brukar inte "fika" varken vitt vin eller räkor.
Feg är jag inte, men 12 mil missinassa är lite väl saftigt för mig att sitta å kuska när jag ska vara på jobbet i S-tälje igen 7 på morronen.
Om du börjar med att dyka upp, så får vi se om jag åxå gör det nån dag :7peta

Jag vet fler som gör sprit själv. Visste bara inte att det var den meriten man måste ha för att va riktig karl :rolleyes:

Kongo skrev:

//Kongo
Missade ditt inlägg. Jag tänker ej mer försvara nån som inte Kongo gillar. Han har ju trots allt Uppsalas snyggast bakdel, på hojen alltså :)

//R

Ravetrancer skrev:
Missade ditt inlägg. Jag tänker ej mer försvara nån som inte Kongo gillar. Han har ju trots allt Uppsalas snyggast bakdel, på hojen alltså :)

//R

Nähä... jag är lika snygg ;)

(likadan bakdel på hojen)

Tinatjejen skrev:
sporthoj.com's snyggaste heter R1 och ägaren heter Kryptoniten.

Enligt domarna på sporthoj.com festen :yoparty
det e sant.....min hoj e ful *snyft* :( Du e så elak Tina.......:(

Sorry glömde din häck Krypto, men jävlar va jag var ute i garaget i vinter nån gång o plåta åt Kongo så att han kunde monterat sin häck........ :)

,

beelsebub skrev:
Annars då e det bra eller....? :arsele

Tinatjejen skrev:
Ful vet jag inte. Men är det inte roligare att ha en hoj att köra på istället för att åka bil med? :D
oj vilka förutfattade meningar du har Tina, blir ju ledsen nu....:(

fast oftast ser det ut så här när jag e ute o kör.

Bifogat

• 151_5172.jpg
    151_5172.jpg
    39 KB · Visningar: 65
ojoj !!

Här har man varit "borta" (mer än vanligt) från forumet en tid och har nu försökt läsa ikapp denna tråd.....
Undrar fortfarande vad som egentligen hänt ??? Kan bara konstatera att Ugluk och M:et har rätt i sina tidiga inlägg......

Någon som träffat killen i IRL ??

//B

Ravetrancer skrev:

//R
He, he tackar Ravis! Du och jag kan starta en klubb för inbördes beundran!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon