Byta forum?!

Silwer skrev:
mörkrets furste på cb500

Ja si, mörkrets furste kanske inte behöver ha så bråttomt... :hihi

Lite kul skulle det nog va att se en kille på 208cm och 107kg på en cb500. :rofl ....mörkrets furste till på köpet. :dummer

Lokke skrev:
Ja si, mörkrets furste kanske inte behöver ha så bråttomt... :hihi

Lite kul skulle det nog va att se en kille på 208cm och 107kg på en cb500. :rofl ....mörkrets furste till på köpet. :dummer

hmmmm, missuppfattningar igen!!
Med dom angivna siffrorna så hänvisar jag till min cr250 cross! Den är totalt 208 cm lång (inte hjulbas) å väger in på 107 kilo (tomvikt) Så att alla "läskunniga" inte får något om bakfoten :huvet

"Avslöjande: sitter hos en polare å dricker lite "skogsstjärnan"........f...n va man blir modig då
Sen så är jag 208 lång å 107 kilo, så rädd.......det är jag INTE"

Grav personlighetsklyvning om man tar fel på sig själv ch en crosshoj.

Silwer skrev:
Grav personlighetsklyvning om man tar fel på sig själv ch en crosshoj.
Thihi! :D

Mörkrets fürste kör omkring utan lampa på crossen (såklart), klart han är mörk (och ond) då! :yoparty

beelsebub skrev:
hmmmm, missuppfattningar igen!!
Med dom angivna siffrorna så hänvisar jag till min cr250 cross! Den är totalt 208 cm lång (inte hjulbas) å väger in på 107 kilo (tomvikt) Så att alla "läskunniga" inte får något om bakfoten :huvet

Ursäkta att man tror på det du skriver, ska försöka att inte göra samma misstag fler gånger.... :rolleyes:

Här kommer man hem från Rom efter en vecka utan sporthoj.com... å förväntar sig skojsiga avslöjningar i den här tråden...

Men eftersom beelsebub plötsligt har en raptor.. är jag ganska övertygad om att avslöjandet vem han EGENTLIGEN är.. har gjorts i en annan tråd :arsele

Tinatjejen skrev:
Här kommer man hem från Rom efter en vecka utan sporthoj.com... å förväntar sig skojsiga avslöjningar i den här tråden...

Men eftersom beelsebub plötsligt har en raptor.. är jag ganska övertygad om att avslöjandet vem han EGENTLIGEN är.. har gjorts i en annan tråd :arsele

Näähh - han ä väl bar Beelsebub & han har endast bytt fabrikat :tungan

Tinatjejen skrev:

Hmmmmm

När får vi se dig wheeela ifrån westw på en TL :banana

Pussa gisarna från mig(inte galtarna då alltså) :tuttar

TroLliS skrev:
Hmmmmm

När får vi se dig wheeela ifrån westw på en TL :banana

Pussa gisarna från mig(inte galtarna då alltså) :tuttar

Har du druckit för mycket nu igen TroLlis? :)

Den dagen jag har råd med en, så kanske jag får upp den på baken..
fast den e bra stor den hojen.. sv, z1000 eller TL skulle jag vilja ha... tills dess får jag väl lära mig att koppla upp ERmoppen :rolleyes:

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back