Byta forum?!

Silwer skrev:
mörkrets furste på cb500

Ja si, mörkrets furste kanske inte behöver ha så bråttomt... :hihi

Lite kul skulle det nog va att se en kille på 208cm och 107kg på en cb500. :rofl ....mörkrets furste till på köpet. :dummer

Lokke skrev:
Ja si, mörkrets furste kanske inte behöver ha så bråttomt... :hihi

Lite kul skulle det nog va att se en kille på 208cm och 107kg på en cb500. :rofl ....mörkrets furste till på köpet. :dummer

hmmmm, missuppfattningar igen!!
Med dom angivna siffrorna så hänvisar jag till min cr250 cross! Den är totalt 208 cm lång (inte hjulbas) å väger in på 107 kilo (tomvikt) Så att alla "läskunniga" inte får något om bakfoten :huvet

"Avslöjande: sitter hos en polare å dricker lite "skogsstjärnan"........f...n va man blir modig då
Sen så är jag 208 lång å 107 kilo, så rädd.......det är jag INTE"

Grav personlighetsklyvning om man tar fel på sig själv ch en crosshoj.

Silwer skrev:
Grav personlighetsklyvning om man tar fel på sig själv ch en crosshoj.
Thihi! :D

Mörkrets fürste kör omkring utan lampa på crossen (såklart), klart han är mörk (och ond) då! :yoparty

beelsebub skrev:
hmmmm, missuppfattningar igen!!
Med dom angivna siffrorna så hänvisar jag till min cr250 cross! Den är totalt 208 cm lång (inte hjulbas) å väger in på 107 kilo (tomvikt) Så att alla "läskunniga" inte får något om bakfoten :huvet

Ursäkta att man tror på det du skriver, ska försöka att inte göra samma misstag fler gånger.... :rolleyes:

Här kommer man hem från Rom efter en vecka utan sporthoj.com... å förväntar sig skojsiga avslöjningar i den här tråden...

Men eftersom beelsebub plötsligt har en raptor.. är jag ganska övertygad om att avslöjandet vem han EGENTLIGEN är.. har gjorts i en annan tråd :arsele

Tinatjejen skrev:
Här kommer man hem från Rom efter en vecka utan sporthoj.com... å förväntar sig skojsiga avslöjningar i den här tråden...

Men eftersom beelsebub plötsligt har en raptor.. är jag ganska övertygad om att avslöjandet vem han EGENTLIGEN är.. har gjorts i en annan tråd :arsele

Näähh - han ä väl bar Beelsebub & han har endast bytt fabrikat :tungan

Tinatjejen skrev:

Hmmmmm

När får vi se dig wheeela ifrån westw på en TL :banana

Pussa gisarna från mig(inte galtarna då alltså) :tuttar

TroLliS skrev:
Hmmmmm

När får vi se dig wheeela ifrån westw på en TL :banana

Pussa gisarna från mig(inte galtarna då alltså) :tuttar

Har du druckit för mycket nu igen TroLlis? :)

Den dagen jag har råd med en, så kanske jag får upp den på baken..
fast den e bra stor den hojen.. sv, z1000 eller TL skulle jag vilja ha... tills dess får jag väl lära mig att koppla upp ERmoppen :rolleyes:

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar