Byta forum?!

Silwer skrev:
mörkrets furste på cb500

Ja si, mörkrets furste kanske inte behöver ha så bråttomt... :hihi

Lite kul skulle det nog va att se en kille på 208cm och 107kg på en cb500. :rofl ....mörkrets furste till på köpet. :dummer
 
Lokke skrev:
Ja si, mörkrets furste kanske inte behöver ha så bråttomt... :hihi

Lite kul skulle det nog va att se en kille på 208cm och 107kg på en cb500. :rofl ....mörkrets furste till på köpet. :dummer

hmmmm, missuppfattningar igen!!
Med dom angivna siffrorna så hänvisar jag till min cr250 cross! Den är totalt 208 cm lång (inte hjulbas) å väger in på 107 kilo (tomvikt) Så att alla "läskunniga" inte får något om bakfoten :huvet
 
"Avslöjande: sitter hos en polare å dricker lite "skogsstjärnan"........f...n va man blir modig då
Sen så är jag 208 lång å 107 kilo, så rädd.......det är jag INTE"

Grav personlighetsklyvning om man tar fel på sig själv ch en crosshoj.
 
Silwer skrev:
Grav personlighetsklyvning om man tar fel på sig själv ch en crosshoj.
Thihi! :D

Mörkrets fürste kör omkring utan lampa på crossen (såklart), klart han är mörk (och ond) då! :yoparty
 
beelsebub skrev:
hmmmm, missuppfattningar igen!!
Med dom angivna siffrorna så hänvisar jag till min cr250 cross! Den är totalt 208 cm lång (inte hjulbas) å väger in på 107 kilo (tomvikt) Så att alla "läskunniga" inte får något om bakfoten :huvet

Ursäkta att man tror på det du skriver, ska försöka att inte göra samma misstag fler gånger.... :rolleyes:
 
Här kommer man hem från Rom efter en vecka utan sporthoj.com... å förväntar sig skojsiga avslöjningar i den här tråden...

Men eftersom beelsebub plötsligt har en raptor.. är jag ganska övertygad om att avslöjandet vem han EGENTLIGEN är.. har gjorts i en annan tråd :arsele
 
Tinatjejen skrev:
Här kommer man hem från Rom efter en vecka utan sporthoj.com... å förväntar sig skojsiga avslöjningar i den här tråden...

Men eftersom beelsebub plötsligt har en raptor.. är jag ganska övertygad om att avslöjandet vem han EGENTLIGEN är.. har gjorts i en annan tråd :arsele



Näähh - han ä väl bar Beelsebub & han har endast bytt fabrikat :tungan
 
Tinatjejen skrev:
Här kommer man hem från Rom efter en vecka utan sporthoj.com... å förväntar sig skojsiga avslöjningar i den här tråden...

Men eftersom beelsebub plötsligt har en raptor.. är jag ganska övertygad om att avslöjandet vem han EGENTLIGEN är.. har gjorts i en annan tråd :arsele

Hmmmmm

När får vi se dig wheeela ifrån westw på en TL :banana

Pussa gisarna från mig(inte galtarna då alltså) :tuttar
 
TroLliS skrev:
Hmmmmm

När får vi se dig wheeela ifrån westw på en TL :banana

Pussa gisarna från mig(inte galtarna då alltså) :tuttar


Har du druckit för mycket nu igen TroLlis? :)

Den dagen jag har råd med en, så kanske jag får upp den på baken..
fast den e bra stor den hojen.. sv, z1000 eller TL skulle jag vilja ha... tills dess får jag väl lära mig att koppla upp ERmoppen :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top