TinaTjejen
long time, no see
Den stora frågan lyder:
Vart är allas våran Beelsebub, (som dricker 5cl whisky som en hel karl)?
Vart är allas våran Beelsebub, (som dricker 5cl whisky som en hel karl)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoS skrev:Grabbfan gav oss en Jack Daniels, MEN DET VAR EN 5cl FLASKA! ATT DELA PÅ!
Inte nog att han är feg, HAN ÄR SNÅL OXO!![]()
BeelsebubUgluk skrev:... Länken är bara en sökning på Beelsebubs inlägg. Funkar den inte gör en egen..![]()
Kryptonit skrev:Jag hade lite tid över, så här kommer några av inläggen för de som inte orkar läsa igenom allt:
Kryptonit skrev:Jag hade lite tid över, så här kommer några av inläggen för de som inte orkar läsa igenom allt....
Tinatjejen skrev:Eh.. med tanke på att han har tagit illa upp få gånger när jag skrivit till honom, så tror jag faktiskt att han fattar att jag var ironisk även i det svaret.
Men det gjorde tydligen inte du![]()


Jag tror bestämt att någon har hittat sin favorit smileyEsquina skrev:Softa kompis![]()
är softa? ( faen du nu skulle kunna veta det
)Den enda gloria jag har är den som är nålad med färg i skinnet på min vänstra arm.. å ska den bli rostig..... ja då ska jag va RIKTIGT dumGalne Dansken skrev:Det finns såklart mera Beelsebub trevligheter - kolla här svar till TinaTjejen i tråden - http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=26298&page=3&pp=20
"Nä, nu är jag förbannad Jag nämde det inte i samma mening, det var någon annan! Den "gloria" jag har sett över ditt huvud Tina, den börjar bli lite rostig nu "
--

ReDan skrev:Vet ni fortf inte vem det är ;D ?

Tinatjejen skrev:När jag tänker efter så stavar ReDan och beelsebub ganska illa båda två...![]()

Tinatjejen skrev:Den stora frågan lyder:
Vart är allas våran Beelsebub, (som dricker 5cl whisky som en hel karl)?![]()

Silwer skrev:först eldvatten sen eldsjön.

Galne Dansken skrev:Beelsebub, jag undrar om du oxå hetter:
Fantomen, Kulingsjö, Janne Svensson - för då ä vi liksom kompisar från BMW MC Klubben´s Forum - och även från SMC Rik´s Forum´et..
Det är så mycket som påminner om detta... - men, vi hörs på Bike.se
Tyvärr, hinnar jag inte på bar i kväll och dricka din whisky...
beelsebub skrev:Trevligt itresse du har!! trevlig prick![]()

M:et skrev:Kom på en sak till. (beelsebub, ta detta rätt nu)
Jag måste ju få chansen att vinna tillbaka min femma JoS
Jag slår vad om att det inte står en 70 JD på bordet ikväll![]()
Lättförtjänta pengar[/
Vem snacka om 70cc?? HAHAHAH hoppas ni blev fulla på den flaska jag ställde fram! Ni ska inte dricka så mykke, spritmoralister där.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |