Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så jävla dunder cool pryl!![]()
Antar att du ska fixa ett rör framför motorn så du får stabilitet där, annars kommer det aldrig att hålla om det ser ut som det gör nu.
Tycker helt klart att du ska skippa själva racing stuket och som jag tidigare sagt, köra stenhårt på motard temat.
kan du inte bara ändra gaffelvinkeln för att få plats med kylaren mm? måste väl ändå vara mindre krångligt än att förlänga ramfan så pass mycket?dessutom kanske det kunde bli coolt med ett svagt chopperstuk på ditt redan sjuka monster
![]()
Hundraåttiofem hästar?? Ja minst....
Ja, jag blir lite fundersam också. Vad är det för rova du fått atg på egentligen? Motorn ser inte ut att vara från igår så vad finns det för äldre motorer som levererar 185 kusar? Eller är den duktigt trimmad?
185 eller 85 kusar så kommer den få av på mitten redan på tomgång!
Motorn e en gammal kawa zx10 på 1000cc med org 150hk från 1989, men föra ägaren bytte kolvar, lämnade in toppen på maxportning o slängde på ett fullflödesavgasystem, han kanske har gjort mera i hemlighet, men mer nämnde han inte till mig vad som va gjort, så tills vidare får jag la tro vad föra ägaren sa när han hade bänkat den till 185hk, men jag e inte helt säker för fick inga bänk paper ju, ska själv bänka om motorn o få hk på papper senare, men tills vidare får la jag tro väldigt svagt på vad förra ägaren sa.
Ja jag vet vad en motard e för sak.
Nä nu ska jag ut i garaget, nu när man har lite tid över så ska jag kappa ramen över motorn så ska jag få tid o köpa några rör imon o svättsa tillbaka allt, fast ramen kommer vara minst 10cm längre o förhåpningsvis vara viklad lite framot![]()
SkitbraGlöm inte en hastighetsmätare graderad till minst 300km/h. Det vore ju synd att begränsa toppfarten med en mätare som inte visar tillräckligt mycket.
Fett med 185 hk, det har ju knappt R1 -07, sicka klåpare på Yamaha![]()
SkitbraGlöm inte en hastighetsmätare graderad till minst 300km/h. Det vore ju synd att begränsa toppfarten med en mätare som inte visar tillräckligt mycket.
Motorn e en gammal kawa zx10 på 1000cc med org 150hk från 1989, men föra ägaren bytte kolvar, lämnade in toppen på maxportning o slängde på ett fullflödesavgasystem, han kanske har gjort mera i hemlighet, men mer nämnde han inte till mig vad som va gjort, så tills vidare får jag la tro vad föra ägaren sa när han hade bänkat den till 185hk, men jag e inte helt säker för fick inga bänk paper ju, ska själv bänka om motorn o få hk på papper senare, men tills vidare får la jag tro väldigt svagt på vad förra ägaren sa.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |