Buskväll.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Jag är en sån som gillar o kika på bus/bakhjulskörning.
Skulle varit grymt skoj och samla alla odugliga/proffs och leta upp nån schysst raka och köra lite bus på.

Är det nån mer än jag som är intresserad av nått dyligt?

japp helt klart=) skulle vara skit kul. säg bara vart och när.

Jag kan sträcka mig så långt som "kanske".
Mycket hänger på vilken dag samt tid. :gnissla

jag är let med som wza sa sej bara var och tid

klart man kommer, men det är ju även beroende på tid å dag... man har ju lite ansvar lite nu och då... :)

inte för att man har mkt till bus/bakhjulshoj men efter ett byte av tändhattar samt nyrengjord kedja så har den helt plötsligt blivit mkt lättare att vilja dra upp på slangen utan ryck, så far och "tjuvtränar" på varje raka jag hittar nu... *ehm* :)

Nån som vet nått bra ställe?

Tiden den tar vi när så många som möjligt kan.
Själv har ja semester i 2 veckor till så varje dag är en bra dag :D

Kan man inte ta sig in på Sättna? Typ där man gör manöverprov etc... Jag är lätt på och dokumenterar gärna. Tar med mig både DV-kamera och D80:n.

Är borta och jobbar ganska mycket, men passar det mig så hakar jag lätt på!

vore skoj. på sättna så moste man ha ambulans personal med. inte så lätt att ficksa.
om plats å tid kan man väl höras på msn

berrabus10@hotmail.com

IKEAs parkering är ju tom kvällstid. Allt husvagnsfolk lär ju inte tacka nej till lite slangningsuppvisning.:yoparty
Kan kanske funka bra där.
Timrå industriområde då?
Kabelvägen där ligger ganska bra till utan att störa nån.
Vädret ser ut o bli bra till helgen, passar det bra då?
Eller ska vi ta det i kväll?

Kan kanske funka bra där.
Timrå industriområde då?
Kabelvägen där ligger ganska bra till utan att störa nån.
Vädret ser ut o bli bra till helgen, passar det bra då?
Eller ska vi ta det i kväll?

Jag var där med wza tidigare i sommar och fotade, nackdelen var väl att man får solen rätt i ögonen åt ett håll och att det var jäkligt halt när man skulle bromsa in pga att det var lite bilar som hade burnat lite.

Jag ska iväg på kurs ikväll och kommer hem på lördag. Så jag hoppas givetvis på att det inte blir ikväll utan på söndag istället.

http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236

Klickar man på Sundsvall ser det ut att bli bra väder på söndag med.

Det är fan bud på att man till nästa sommar ska styra upp lite stuntgrejer på sättna... typ som dom har på barkarby flygfält.

Tror att sättna aldrig kommer att få användas till annat än dragracing. SHRA får ju knappt köra två helger / år och blir det mer oljud från banan så ryker nog deras tillstånd vilket de nog inte skulle gilla.

Kubbe flygfält som ligger utanför Ö-vik kanske kan vara ett alternativ med sina fyra landningsbanor.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kubbe_flygfält

Tror att sättna aldrig kommer att få användas till annat än dragracing. SHRA får ju knappt köra två helger / år och blir det mer oljud från banan så ryker nog deras tillstånd vilket de nog inte skulle gilla.

Kubbe flygfält som ligger utanför Ö-vik kanske kan vara ett alternativ med sina fyra landningsbanor.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kubbe_flygfält

Jag trodde det var klart med dom där dumheterna om att det lät för mycket, hörde rykten om att dom inte kunde göra bullermätningar för att det prasslade för mycket i träden.

Man tycker att där borta där man kör på uppkörningen borde passa. Där kör dom väl manöverprov och grejer med ambulanser etc.

Vi får plocka oss upp till övik. Jag gillar inte "Modo-iter"

industriområde i timrå :pannkyss . där sa du nått ;)

kavlungt och en inte allt för dålig väg för att ligga på slang på.

Tycker Söndag låter som en suverän dag för lite skitsnack, bakhjulsåkning å "jag körde 300 på bakhjulet" historier :D

oj detta får man ju inte missa, ställer gärna upp med lite foto om någon är sugen :tummenupp synd bara att hojen är stark nog att slanga 10 meter :rollseyes

ja det som är tråkit med timrå är att det är så kort å asfalten är inte den bästa men det funkar. Det är svårt att köra på IKEA för polisen kommer på engång men så är det med dom flesta stälerna. så jag vete fan vart man ska vara man får nog bytta plats ofta

kanske hänger på.. beror på om nån hoj är ihopplockad el om jag lånar en.

iaf så förra sommarn så var vi ett gäng ända borta vid forsmon.. alltså rakan efter bergeforsen.. tänkte om nån vill slanga nåra hundra meter iaf.. sen kanske om man fortsätter mot söråker... mycket skog där men vet ej hur vägen är..
byta plats e nog en god ide.. förra året var de nån som ringde haffa om den i forsmon.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti