Burka på skolan!!!!

De här trådarna avslöjar vad i he inskränkta och korkade merparten av alla "svenskar" är. Jag gillar inte burka och jag gillar inte det resonemang som tjejerna för när de väljer den här typen av kläder MEN vi har religionsfrihet i det här landet OCH vanligt djävla hyfs borde få folk att hålla käft.
Dealen de förhandlat fram på skolan låter väl sjysst? Bara slöja inne på lektionerna men valfritt på rasterna?

Varför har "våra" tonårslickor rätt att klä sig som om de jobbade på Malmskillnadsgatan, men "dom" får inte täcka ansiktet...

Goodstuff, vad gäller Mavve är det bara den där listan som gäller. Det går inte att resonera med den mannen.

eisbaer skrev:
Äckligt? På vilket sätt skulle det vara äckligt.

Har din mamma lärt dig att man ska förklara för personer som inte är som en själv att det är fel på dem? Härlig syn.

Det är vidrigt att se på och innerst inne tycker man bara synd om dem, men att de är så korkade att inte förstå själv att de har en egen fri vilja och kan ta av sig dem när som helst men väljer att ha dem på så ska de höra gliringarna.
Går man fram till dem och frågar nånstans där inne i tältet om de verkligen vill ha dem på sig så kan de inte svara för att de inte kan svenska eller för att de skäms som fan.....

Vad har min mamma med detta att göra?
Har din pappa lärt dig hur man har sex med killar på ett trevligt sätt eller? :3freak Relevans?

750RR

Chrille skrev:
De här trådarna avslöjar vad i he inskränkta och korkade merparten av alla "svenskar" är. Jag gillar inte burka och jag gillar inte det resonemang som tjejerna för när de väljer den här typen av kläder MEN vi har religionsfrihet i det här landet OCH vanligt djävla hyfs borde få folk att hålla käft.
Dealen de förhandlat fram på skolan låter väl sjysst? Bara slöja inne på lektionerna men valfritt på rasterna?

Varför har "våra" tonårslickor rätt att klä sig som om de jobbade på Malmskillnadsgatan, men "dom" får inte täcka ansiktet...

Goodstuff, vad gäller Mavve är det bara den där listan som gäller. Det går inte att resonera med den mannen.

Helt seriöst tycker jag att de med minimal klädsel är äckliga de med.
Har de dessutom 2ton spackel i huvet ska de oxå trackas.

Det går att resonera, men jag bytar ju inte åsikt för det, varför skulle jag? Bytar du åsikt om jag ber dig?

750RR

jag tycker inet man kan se om de ser "äkliga" ut, man ser ju inte ett skit av dem.
Det finns en massa konstiga religiösa seder i världen, finns säkert nån där man går med en pappåse över skallen med om dagarna.

Silwer skrev:
jag tycker inet man kan se om de ser "äkliga" ut, man ser ju inte ett skit av dem.
Det finns en massa konstiga religiösa seder i världen, finns säkert nån där man går med en pappåse över skallen med om dagarna.

Det finns sånna religioner där man går till en stor byggnad varje söndag eller de där man akn synda hur mycket man vill bara man går och biktar sig lite då&då. :hej

750RR

Man märker hur olika folk tycker efter var dom bor någonstans i detta väldigt avlånga land.. undrar varför? :crash

Chrille skrev:

.

Du kommer med det ena riktigt bra inlägget efter det andra! Säger bra saker utan att för den delen hoppa på någon. :tummenupp

Jag ska fan banna Mavve igen. Jag tycker att han är äcklig.

maverick_750rr skrev:
..
Det går att resonera, men jag bytar ju inte åsikt för det, varför skulle jag? Bytar du åsikt om jag ber dig?

Du kan inte resonera/diskutera. Du saknar den förmågan.

Du bytar åsikt/attityd/personlighet så ofta att det för länge sedan slutat vara intressant att ens läsa dina inlägg. I den här tråden är du fullt likvärdig med allt annat asist/nazistpack som ränner omkring i landet och kallar folk obildade och mindre värda. Saken är bara att det är de som gapar som vekligen är obildade och dumma...

This person is on your Ignore List. To view this post click [here]
This means something. This is important.

Om fjortisar klär sig som prostituerade så är det för att det VILL det. Däremot så vill de flesta som bär "burka" slippa den men är mer eller mindre tvingad till det utav sin religion/familj.
Stor skillnad -> fri vilja eller tvång!

maverick_750rr skrev:
Man kan kasta suddgummin på dem med. Det är vidrigt att se på ju. Jävla terrorister, äckliga talibaner......

Så alla muslimer är terrorister och talibaner? Hur står det till med kunskaperna?

maverick_750rr skrev:
Du verkar väldigt präktig av dig här, frågan är ju om du är det i verkligheten oxå.

Jag älskar att spela präktig inför andra på ett internetforum - det är det bästa jag vet.

maverick_750rr skrev:
Jag tycker det är vidrigt. Fråga vilken personalchef som helst på ett jobb. De får ju inga jobb när de ser så jävla äckliga ut för att de just ser så jävla äckliga ut.
Det är vidrigt och det kommer du inte ifrån, du vet om det men vill bara spela bror duktig inför de andra här.

Är det vidrigt och äckligt med en burka? På vilket sätt är det äckligt? Tycker du det är äckligt för att det är en del av det patriarkala förtrycket av muslimska kvinnor? Tror inte det även om det är den enda anledningen till att man borde jobba för att Burkan ska kunna slängas.
Jag kommer visst ifrån att det är vidrigt med Burkan som sådan men dock tycker jag inte om det förtryck som den innebär.

Är jag bror duktig för att jag inte delar din åsikt? Skillnaden mellan våra åsikter är att dina åsikter stinker av unken inskränkthet, brist på empati, rädsla och vilja att ens bry dig om andra.
DET är bland det värsta jag vet.

maverick_750rr skrev:

Svenska kan de fan inte heller :mad: För hade de kunnat det hade de kunnat läsa lite litteratur och inse att det verkligen ÄR äckligare än äckligast. Sen hade de betett sig som normalt folk kanske...

750RR

Vem definerar äcklig, mer än du då?
Så all vettig litteratur finns bara på svenska? Inte persiska eller arabiska?
Hur bra är du på andra språk? Hur mycket hjälp har de fått att lära sig svenska? Vad vet du egentligen om deras bakgrund? Inte ett skit.

Mattias skrev:
Ja eller i alla fall kasta jättemånga suddigum på han. Allvarligt Mavve läs igenom vad du skriver och inse vart ditt resonemang leder i förlägningen. Man kan inte kasta skrivmateriel på alla som inte tycker, tänker eller klär sig lika som du. Man kan ha åsikter men ventilera dom på ett kontrollerat och konstruktivt sätt istället.

pageer skrev:
Man märker hur olika folk tycker efter var dom bor någonstans i detta väldigt avlånga land.. undrar varför? :crash

Kan kanske beror på att man ser mer i storstäderna?

Jag är mot förtryck/kontroll och jag blir vansinnig när jag ser 3-4-åringar med slöja. Allt handlar om att männen måste dölja kvinnan för att de själva ska kunna styra sig. Likadant med omskärelse. Allt för att kvinnan inte ska få vara en sexuellvarelse... :mad:

Men inte på ett hojforum, tycker man det där är mer intressant än grundläggande så kan man kanske diskutera på nåt samhällsforum eller vad det nu kan bli.

Klart man kastar suddgummin, eller åtminstonde gjorde man det.

Mattias skrev:

Gör inte det innan vi hunnit kasta ordentligt med suddgummin på honom.

resonemang a la Mavve:

"Jag ska tracka Mavve eftersom han är äcklig och dum i huvudet. Dessutom stavar han illa. Det borde lära honom."

Sicket jävla soppresonemang! Patetiskt.

Om man går en lördagkväll i sthlm city så kan man råka riktigt illa ut om man inte har ett gäng polare med sig. Det räcker att man går och kollar ner i backen och har en mobil på sig. Det tycker jag är skrämmande. Detta kan jag tänka mig inte är riktigt lika utbrett på landbygden. kan det ligga något i det?

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP