Burka på skolan!!!!

Out_Spinner skrev:
Så jag är rasist säger du?

Det skulle inte förvåna mig ett dugg. Men efter 30 år kanske du är undantaget som bekräftar regeln...

Chefen Alabama skrev:
Jasså? Du tror allvarligt på att de har valt detta själva?
Sicket skitsnack...

Någon gång ska individerna i vårt samhälle vara gamla nog att göra sina egna val. När tjejer i övre tonåren väljer en klädstil, som i sig inte är stötande, så är det deras val. Vi kan inte omyndigförklara dem för att vi inte håller med.

Chefen Alabama skrev:
Vad kallar du en invandrare som bor, lever och är stolt över att bo i Sverige? Rasist?

Dom behöver aldrig försvara sig med att:
"Jag är inte rasist, jag är nationalist. Jag tycker inte illa om dom så länge de inte gör mig något......"

Out_Spinner skrev:
...Det skapar problem. Det ser vi ju inte minst när vi läser artikeln som den här tråden hänvisade till.

Vad är problemet. Snart vuxna tjejer som väljer en klädstil eller "vi" som inte kan låta dem göra det utan att skrika som de inskränkt nördar vi är.

jag är blatte och är fan stolt att vara Svensk !!!!!!!
Det värsta i Sverige är alla blattar som inte kan acceptera o anpassa sig till Svensk sed.
Sin egna seder kan dom ha hemma tycker jag precis som mina föräldrar har, dom drar inte med sig sina seder ut överallt o besvärar det fina svenska folket :)
Om jag åker till mellanöstern så accepterar jag deras burkor eftersom det är deras seder, men kom inte hit med förbannade turban jävlar o burkhor ETC. det leder bara till problem, det slutar ju ibland med familjemord för att nån galen psykoreligös pappa blivit kränkt av sin egna dotter ......då dödar man dom o säger att det var fan nu dom kallar det äremord....???

Chrille skrev:
Det skulle inte förvåna mig ett dugg. Men efter 30 år kanske du är undantaget som bekräftar regeln...

Någon gång ska individerna i vårt samhälle vara gamla nog att göra sina egna val. När tjejer i övre tonåren väljer en klädstil, som i sig inte är stötande, så är det deras val. Vi kan inte omyndigförklara dem för att vi inte håller med.

Dom behöver aldrig försvara sig med att:
"Jag är inte rasist, jag är nationalist. Jag tycker inte illa om dom så länge de inte gör mig något......"
Det trodde jag inte om dig. Dra du dina linjer där nationalister och rasister hamnar på samma nivå. Du är med andra ord inte mycket bättre än det du tror om andra.

Out_Spinner skrev:
Det trodde jag inte om dig. Dra du dina linjer där nationalister och rasister hamnar på samma nivå. Du är med andra ord inte mycket bättre än det du tror om andra.

Det är fråga om statistik. Jag har ALDRIG på de iaf 15 år jag har intresserat mig för de här frågorna stött på som kallar sig nationalist för att sen avslöja sig som vilken korkad Svenssonrasist som helst Jag anser att merparten av Sveriges befolkning i lägre eller högre grad kvalar in i begreppet rasist (eller homofob för den delen).

Du kan vara ett undantag, det vet bara de som känner dig.

Chrille skrev:
Vad är problemet. Snart vuxna tjejer som väljer en klädstil eller "vi" som inte kan låta dem göra det utan att skrika som de inskränkt nördar vi är.

Jaha, så vi ska bara titta på medan de nedvärderar sig själva utan att protestera. Man får vara glad att alla inte är som du...

Kom på en rolig grej.....

Om jag som blatte säger att jag hatar utlänningar o negrer , blattar så e det aldrig nåån som kallar mig för rasist, fan va smidigt man har det :)

Vem har påstått att de INTE själva vill ha draperierna på sig? Varför ska vi känna oss kränkta å deras vägnar? Vill de ha tyg för ansiktet, låt dem.

Ravetrancer skrev:
Kom på en rolig grej.....

Om jag som blatte säger att jag hatar utlänningar o negrer , blattar så e det aldrig nåån som kallar mig för rasist, fan va smidigt man har det :)

Det är för att vi vet att du är en idiot och inte går att resonera med. Som Mavve ungefär. :)

Mattias skrev:
Vem har påstått att de INTE själva vill ha draperierna på sig? Varför ska vi känna oss kränkta å deras vägnar? Vill de ha tyg för ansiktet, låt dem.
nej dom svinen skall inte ha draperi på sig på allmän plats, det kan dom ha hemma när dom knullar med sin pappa o bror....

Det roliga med rasistdiskussionen är att det finns ingen biologisk grund för att dela in mäniskan i raser. Inga raser, ingen rasism, punkt slut.

gladh

GLADH!!!! HALLÅ!!

Du förvränger allting som folk skriver hela tiden! Känns det dessutom inte lite tjatigt att hela tiden klaga på folks stavning? Om nu alla är så korkade här varför drar du inte härifrån och reggar dig på lunarstorm eller något istället????? :mad:

Chefen Alabama skrev:
Jaha, så vi ska bara titta på medan de nedvärderar sig själva utan att protestera. Man får vara glad att alla inte är som du...

Om det är något som nervärderar tjejer i dagens samhälle så är det BrineyAguileraCarey-modet. DET nervärderar tjejer till viljelösa våp som endast ska "se ut".

Tjejerna vi snackar om här säger ju att de vill inte dömas för sitt utseende. De tar ifrån killarna på skolan rätten att titta på dem och döma dem för deras utseende. Egentligen rätt coolt och kaxigt.

Mattias skrev:
Det är för att vi vet att du är en idiot och inte går att resonera med. Som Mavve ungefär. :)
kanske skulle ha en poll om du e den största idioten i detta forums existens :)?

Dessutom, så har du juh aldrig träffat mig irl......Tycker att det e lite lustigt att du missat varenda SH fest som vart????? Undrar varför:)?

Ravetrancer skrev:
kanske skulle ha en poll om du e den största idioten i detta forums existens :)?

Dessutom, så har du juh aldrig träffat mig irl......Tycker att det e lite lustigt att du missat varenda SH fest som vart????? Undrar varför:)?

1. Jag är långt ifrån den största idioten här. Läs den här tråden så hittar du ett par stycken större...

2. Så länge "festerna" hålls bland bonnläppar och räkfiskare är jag inte intresserad. :FU

pageer skrev:
GLADH!!!! HALLÅ!!

Du förvränger allting som folk skriver hela tiden! Känns det dessutom inte lite tjatigt att hela tiden klaga på folks stavning? Om nu alla är så korkade här varför drar du inte härifrån och reggar dig på lunarstorm eller något istället????? :mad:

PAGEER!!!! HALLÅ

VAr någonstans klagar jag på stavning? Och om jag nu är så korkad så kan du ju sätta mig på din ignorelist. Dessutom är inte alla korkade. Jag har läst flera bra inlägg av Chrille, goodstuff och några till.

Dessutom är jag nog för gammal för lunastorm.

gladh

Chrille skrev:
Om det är något som nervärderar tjejer i dagens samhälle så är det BrineyAguileraCarey-modet. DET nervärderar tjejer till viljelösa våp som endast ska "se ut".

Tjejerna vi snackar om här säger ju att de vill inte dömas för sitt utseende. De tar ifrån killarna på skolan rätten att titta på dem och döma dem för deras utseende. Egentligen rätt coolt och kaxigt.
tycker faktiskt det är rätt vidrigt att inte få se en människas ansikte när jag talar med den......

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman