Burka på skolan!!!!

Dom får la ha på sig sina maskeradkostymer. Men jag kan förstå att skolan kan säga ifrån när dom inte ens ser vem personen är. Acceptera eller börja en annan skola? :rolleyes:

Last edited:
AleX skrev:
HA ha men de e ju synd om dem klar vi ska tillåta dem o ha de och kan vi inte bygga en skola som endast burka sakerna får gå o me toppvetenskap så de inte blir utstötta

ELLER SÅ TAR MAN SEDEN DIT MAN KOMMER

Kunde inte sagt det bättre själv! Tror jag ska linda in mig i vårat lands flagga och se vad folk säger?!

"RASIST"

Inte går jag klädd i folkdräk?Inte heller ställer jag mig och jojkar (liknelse med att slänga sig på mattan 5ggr om dagen). Man får som sagt ta seden dit man kommer och därför aceptera att slöja, turban, eller något annat, möjligtvis fes (pga av den otroliga coolhetsfaktorn :cool:) inte får bäras inom skolan / arbetet.

Personligen skulle jag få svårt att handla av någon iklädd burka, skulle nog klia mig i huvudet och gå till en annan affär...

Nej jag är inte rasist.

Last edited:
exiteme skrev:
Detta är en burka:
OMG! Ser ut som det är taget från någon skräckfilm, skulle bli livrädd ifall jag stötte på ngn med en såndär burk över sig :skrämd Stackars djävlar :o

När ska folk inse att det inte är rassism!

Det är en kulturkrock och vi här är inte vana vid att folk går runt så där(undantaget kravallerna i göteborg då).

Lätta på trycket och fall in i ledet tack!

Varför de går runt i högtidsdräkt "vet" alla, men gu nåde dig som säger det! DÅ DJÄVLAR är man rassist!

Nej! Det är väl fint med högtidsdräckter på nationaldagarna och liknande, tycker det är skitfint med folkdräkter på midsommar och så vidare.

Men det är klart, det är svårt att sy in fickor på insidan av ett par byxor!

BB har också en poäng, får inte vi svenska killar titta på en fin flicka så får heller inte deras killar titta på svenska flickor tack!

Osv... börjar jag likna en rasist nu? Så kalla mig det då!

Ska jag få för mig att fara till USA måste jag genomgå tester som visar att jag förstår kultur och språk! Tyvärr tycker folk att det är rasistiskt att kräva sådant av folk som flyttar hit! Somliga av dessa individer gör det på eget initiativ för att de vill verka för att föra svenska samhället frammåt, skicka hem resten!

Last edited:
Och här kommer den värsta sortens rasse, Blatterejvis....

Säger bara, av med trasorna för helvete o se ut som människor, förbannade jävla religionspack. Och ni killar får gärna kolla på blattebrudar för dom e rätt kokta, så jag kollar the swedish utbud :)
Dessutom e blattar fina tills dom e 21 sen börjar skiten falla ihop :)

Fan va taskigt att tvinga sin dotter o springa omkring med en sån där filt hela dagarna. Är säkert varmt o skönt på sommaren när alla klasskompisarna har shorts och linnen :rolleyes:
INGEN kan väll vilja ha nånting liknande på sig från 15års ålder?(gissar) tills dom dör? Borde räknas som brott mot dom mänskliga rättigheterna tycker jag.... :kocko

Last edited:
CalleE skrev:
När ska folk inse att det inte är rassism!

BB har också en poäng, får inte vi svenska killar titta på en fin flicka så får heller inte deras killar titta på svenska flickor tack!

Det löser man skitenkelt, det är ju bara att tvinga svenska tjejer gå omkring i Goretexställ och Integralhjälm, då är det ju lika :crash

Nejvbie skrev:
Kunde inte sagt det bättre själv! Tror jag ska linda in mig i vårat lands flagga och se vad folk säger?!

"RASIST"

Inte går jag klädd i folkdräk?Inte heller ställer jag mig och jojkar (liknelse med att slänga sig på mattan 5ggr om dagen). Man får som sagt ta seden dit man kommer och därför aceptera att slöja, turban, eller något annat, möjligtvis fes (pga av den otroliga coolhetsfaktorn :cool:) inte får bäras inom skolan / arbetet.

Personligen skulle jag få svårt att handla av någon iklädd burka, skulle nog klia mig i huvudet och gå till en annan affär...

Nej jag är inte rasist.

Önskar nästan man va amerikan där får man älska sitt land
Tillskillnad från här :zpy

Jag upplever att turban och burka är "hets mot pageer".. får man säga så i det här buttfuckade landet?

Eftersom man får säga vitryss borde man få säga blåneger utan att klassas som rasist.
Eller, det kanske inte hade med saken att göra, nej.

pvcraketen skrev:
Eftersom man får säga vitryss borde man få säga blåneger utan att klassas som rasist.
Eller, det kanske inte hade med saken att göra, nej.

Men det e ju klart att man börjar undra...
Själv spelade jag "nigger" på skolgården, men nu heter det chokladruta eller King
Sen fick vi inte sjunga svenska nationalsången på studenten, för vår rektor...det kunde nämligen vara stötande för vissa personer..

Jag trodde att det var i Sverige vi bodde..O vi ska ju ta seden dit vi kommer, o det ska väl då gälla även dom som kommer hit av olika anledningar??

Nej , ja e inte rasist...men för mig e en negerboll alltid en negerboll.. :fakta

Jag hade idiotförklarat dem.
Vi hade 2 tjejer som var från iran och betedde sig någorlunda normalt tills de en dag kom i slöja och såklart var man där och trackade dem. Till sist insåg de ju att de var helt fel ute och tog av sig dem.
Man måste mobba mera.
Som rektor hade jag aldrig tillåtit sådant i min skola.

750RR

Ja det är ena lustigt att man knappt får stå upp och vara stolt över vårat land. Man blir nästan nerslagen om man har en tröja som antyder att man är svensk eller gillar sverige..

Jag står fast vid att det är dom som är rasister...
Blir man dödad för att man försöker ta seden dit man kommer så är det något riktigt fel. Dom som tar in utlänningarna hit till vårat land kan väl för fasen se till att dom får hjälp också med språket osv osv. Att placera människor i ett hus med 15 andra familjer hjälper inte så mkt..

maverick_750rr skrev:
Jag hade idiotförklarat dem.
Vi hade 2 tjejer som var från iran och betedde sig någorlunda normalt tills de en dag kom i slöja och såklart var man där och trackade dem. Till sist insåg de ju att de var helt fel ute och tog av sig dem.
Man måste mobba mera.
Som rektor hade jag aldrig tillåtit sådant i min skola.

750RR

Jag borde inte förvånas, men du sätter nya lågvattenmärken varje dag.

gladh

gladh skrev:
Jag borde inte förvånas, men du sätter nya lågvattenmärken varje dag.

gladh

Man ska inte bära sånt skit här. Det kan de göra hemma för sig själva eller i sitt eget land. Man skrattar åt dem eller så vill man gå och spy nånstans när man ser dem.
Det är inte normalt att gå med slöja här i S och jag vill heller inte att det ska bli normalt.

750RR

Jag anar att det inte är tjejerna man ska klanka ner på utan föräldrarna (& bröderna kanske). Har svårt att tänka mig att nån frivilligt går omkring i den där.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman