Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:HA ha men de e ju synd om dem klar vi ska tillåta dem o ha de och kan vi inte bygga en skola som endast burka sakerna får gå o me toppvetenskap så de inte blir utstötta
ELLER SÅ TAR MAN SEDEN DIT MAN KOMMER
OMG! Ser ut som det är taget från någon skräckfilm, skulle bli livrädd ifall jag stötte på ngn med en såndär burk över sigexiteme skrev:Detta är en burka:
CalleE skrev:När ska folk inse att det inte är rassism!
BB har också en poäng, får inte vi svenska killar titta på en fin flicka så får heller inte deras killar titta på svenska flickor tack!
CalleE skrev:Det är en kulturkrock och vi här är inte vana vid att folk går runt så där(undantaget kravallerna i göteborg då).
Nejvbie skrev:Kunde inte sagt det bättre själv! Tror jag ska linda in mig i vårat lands flagga och se vad folk säger?!
"RASIST"
Inte går jag klädd i folkdräk?Inte heller ställer jag mig och jojkar (liknelse med att slänga sig på mattan 5ggr om dagen). Man får som sagt ta seden dit man kommer och därför aceptera att slöja, turban, eller något annat, möjligtvis fes (pga av den otroliga coolhetsfaktorn) inte får bäras inom skolan / arbetet.
Personligen skulle jag få svårt att handla av någon iklädd burka, skulle nog klia mig i huvudet och gå till en annan affär...
Nej jag är inte rasist.
pvcraketen skrev:Eftersom man får säga vitryss borde man få säga blåneger utan att klassas som rasist.
Eller, det kanske inte hade med saken att göra, nej.
maverick_750rr skrev:Jag hade idiotförklarat dem.
Vi hade 2 tjejer som var från iran och betedde sig någorlunda normalt tills de en dag kom i slöja och såklart var man där och trackade dem. Till sist insåg de ju att de var helt fel ute och tog av sig dem.
Man måste mobba mera.
Som rektor hade jag aldrig tillåtit sådant i min skola.
750RR
gladh skrev:Jag borde inte förvånas, men du sätter nya lågvattenmärken varje dag.
gladh
pvcraketen skrev:Eftersom man får säga vitryss borde man få säga blåneger utan att klassas som rasist.
Eller, det kanske inte hade med saken att göra, nej.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |