Bulten 15 juli

Daddy

Hmmmm..
Gick med
31 May 2003
Ort
Stockholm, Nacka
Hoj
zx10r -05
Och så de sista... näst sista bilden blev en fullträff tyckte jag.
Ha. Man tackar för den bilden. Ser att jag måste skaffa mörkare visir för att bli häftigare... Trodde faktiskt att jag lutade hojen mer när jag får knät i backen. Men bevisligen fegskrapar jag med ett häng som kan benämnas "a la grande". Tack Spirit för en fin bild.
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Ha. Man tackar för den bilden. Ser att jag måste skaffa mörkare visir för att bli häftigare... Trodde faktiskt att jag lutade hojen mer när jag får knät i backen. Men bevisligen fegskrapar jag med ett häng som kan benämnas "a la grande". Tack Spirit för en fin bild.

Tack för beröm. Men jag ser det med fotografens ögon, tvärtom tack vare bl.a. genomskinligt visir blev det en toppenbild. Ögon ger tryck i en bild. Och med mörkt visir kunde det ju varit vem som helst som körde, eller hur? ;)

Knäskrapet bedömer jag inte, du gör det i vilket fall som helst bättre än jag :)
 
Last edited:

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Ha. Man tackar för den bilden. Ser att jag måste skaffa mörkare visir för att bli häftigare... Trodde faktiskt att jag lutade hojen mer när jag får knät i backen. Men bevisligen fegskrapar jag med ett häng som kan benämnas "a la grande". Tack Spirit för en fin bild.

Du ser ju inte klok ut. T o m han med fotpinneskrapet lutade mer än dig. O va ere för tröja du har på dig? Döskallar?? Är du med i ett mcgeng eller?
 

Str3 R

Guest
Jaha, så det var du som stod där i fotokurvan? Jag åkte mot Åkers Styckebruk just då vid den tiden. Du fotade hojen jag mötte i kurvan där. Fina bilder! =)
 

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
kanonbilder juh :tummenupp ,precis en sån som näst sista vill jag ha fast på mig själv dåra..

bara en fråga : var e m1cke:va:va:va
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Jaha, så det var du som stod där i fotokurvan? Jag åkte mot Åkers Styckebruk just då vid den tiden. Du fotade hojen jag mötte i kurvan där. Fina bilder! =)

Tack! Jo, jag såg dig, men hann inte med riktigt där. Beslutsångest när det kommer hojar från bägge håll. :)

kanonbilder juh :tummenupp ,precis en sån som näst sista vill jag ha fast på mig själv dåra..

bara en fråga : var e m1cke:va:va:va

Tack! Och jo, var m1cke är, det undrar jag också. Har inte fått en bild av honom på länge nu.
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
j6ipmc.jpg
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Vfan lyckades jag inte fastna nu heller med trajjan?
Vet inte hur många ggr jag åkt förbi där med "gröna faran" när ni stått å tatt kort.
Får köra långsammare nästa gång ;)
 

Daddy

Hmmmm..
Gick med
31 May 2003
Ort
Stockholm, Nacka
Hoj
zx10r -05
Du ser ju inte klok ut. T o m han med fotpinneskrapet lutade mer än dig. O va ere för tröja du har på dig? Döskallar?? Är du med i ett mcgeng eller?
Buhuu, nu börjar folk hacka på mig. Jag som trodde att jag skulle vara untucheble när jag satte på mig en tröja med coolt tryck och ball tekst med stavfel och sär-skrivningar.
 

homer63

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2008
Ort
08Söder
Hoj
äckligt fort
:tummenupp såja kul att ni har intresset att fotta så vi utan kamra får lite bilder på oss skälva :tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top