Bulten 15 juli

Och så de sista... näst sista bilden blev en fullträff tyckte jag.
Ha. Man tackar för den bilden. Ser att jag måste skaffa mörkare visir för att bli häftigare... Trodde faktiskt att jag lutade hojen mer när jag får knät i backen. Men bevisligen fegskrapar jag med ett häng som kan benämnas "a la grande". Tack Spirit för en fin bild.

Ha. Man tackar för den bilden. Ser att jag måste skaffa mörkare visir för att bli häftigare... Trodde faktiskt att jag lutade hojen mer när jag får knät i backen. Men bevisligen fegskrapar jag med ett häng som kan benämnas "a la grande". Tack Spirit för en fin bild.

Tack för beröm. Men jag ser det med fotografens ögon, tvärtom tack vare bl.a. genomskinligt visir blev det en toppenbild. Ögon ger tryck i en bild. Och med mörkt visir kunde det ju varit vem som helst som körde, eller hur? ;)

Knäskrapet bedömer jag inte, du gör det i vilket fall som helst bättre än jag :)

Last edited:

Du ser ju inte klok ut. T o m han med fotpinneskrapet lutade mer än dig. O va ere för tröja du har på dig? Döskallar?? Är du med i ett mcgeng eller?

Jaha, så det var du som stod där i fotokurvan? Jag åkte mot Åkers Styckebruk just då vid den tiden. Du fotade hojen jag mötte i kurvan där. Fina bilder! =)

kanonbilder juh :tummenupp ,precis en sån som näst sista vill jag ha fast på mig själv dåra..

bara en fråga : var e m1cke:va:va:va

Jaha, så det var du som stod där i fotokurvan? Jag åkte mot Åkers Styckebruk just då vid den tiden. Du fotade hojen jag mötte i kurvan där. Fina bilder! =)

Tack! Jo, jag såg dig, men hann inte med riktigt där. Beslutsångest när det kommer hojar från bägge håll. :)

kanonbilder juh :tummenupp ,precis en sån som näst sista vill jag ha fast på mig själv dåra..

bara en fråga : var e m1cke:va:va:va

Tack! Och jo, var m1cke är, det undrar jag också. Har inte fått en bild av honom på länge nu.

j6ipmc.jpg

Vfan lyckades jag inte fastna nu heller med trajjan?
Vet inte hur många ggr jag åkt förbi där med "gröna faran" när ni stått å tatt kort.
Får köra långsammare nästa gång ;)

Du ser ju inte klok ut. T o m han med fotpinneskrapet lutade mer än dig. O va ere för tröja du har på dig? Döskallar?? Är du med i ett mcgeng eller?
Buhuu, nu börjar folk hacka på mig. Jag som trodde att jag skulle vara untucheble när jag satte på mig en tröja med coolt tryck och ball tekst med stavfel och sär-skrivningar.

:tummenupp såja kul att ni har intresset att fotta så vi utan kamra får lite bilder på oss skälva :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026