Bulten 15 juli

Vill inte stå på utsidan ifall hojen förlorar kontrollen, samma sak gäller framifrån. Om detta gäller dock mig som bara har ett 200mm optik. Skulle man ha ett längre så kanske skulle det vara säkrare. :)

Yep, jag tog några ytterbilder tidigare (se gamla trådar) men fick rätt snart hjärtat i halsgropen när det började skrapa avgassystem och fotpinnar i kurvan.

Vissa kör inte med full koll där, och det har åkt av hojar i den kurvan inför ögonen på vissa fotografer. Jag vill inte bli den förste att få en hoj i pannan.

16kz8df.jpg

Haha, fan jag e besviken på er. Det blev inge ligga:mad: Trodde det blev det automatiskt när man weeiila tyresörakan :huvet

Men för fasen på med kylarvingar och ner med visiret du kan ju få en fluga i ögat + att cheyerna ser hur du ser ut om du åker med visiret uppe!!

Var där vid runt 20.30, de verkar ha fått upp såna kablar innan och efter fotokurvan för att mäta trafik + hastighet... :gulp

Inte långt kvar förens Bulten GP får vägbulor. :död
:hihi då e ni välkomna till oss på andra sidan Mälardalen o prova våra vägear, riktigt nice faktiskt :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026