Bulten 15 juli

:tummenupp såja kul att ni har intresset att fotta så vi utan kamra får lite bilder på oss skälva :tummenupp

Väldigt kul att fotta men måste säga att man fick olustkänsla vid ett par tillfällen igår då vissa förare var låååångt över sina gränser...
Ta det lugnt alla!!!

Hm, jag tror det är ett domännamn som pekar till hans dator där hemma? Som kanske har gått ner/slagits av?

Jag ber om ursäkt för störningarna. har haft problem med uppkoplingen hela veckan, comhem felsöker. grejen är den att uppkoplingen dör mellan 22-23 tiden varje kväll:(..servern kommer ligga nere till ca 16 tiden då jag drar igång den för ett nytt test.
Beklagar detta och hoppas att det löser sig snart.!

Riktigt fina bilder.....stort tack till er som är ute och fotar...alltid kul att se bilderna efter en körning.:tummenupp

En liten fråga bara. Jag har lagt märke till att man gärna tar bilder från insidan av svängen på bulten. Nu är jag extremt o-fotogenisk, så ta gärna mina synpunkter med en klackspark. Men kan det inte vara intressant att byta vinkel på objektet för att testa lite. Jag lägger upp några gamla favvo-bilder på mig själv för att visa vad jag menar. Det jag egentligen är ute efter här är ju att dölja hänget, som visar att vi fuskar när vi knäskrapar. Men jag talar nog bara för mig själv. Samt att jag har 4 öl i kroppen och sitter vid grillen på Gränna-camping. I love 3G.

Bifogat

• kneeeeskrap.jpg
    kneeeeskrap.jpg
    56.2 KB · Visningar: 49
  • raket.jpg
    raket.jpg
    90 KB · Visningar: 49
Största anledningen till att jag tar mest insidesbilder är att det känns väldigt läskigt att stå i ytterkurva. Rakt framifrån kräver hyfsat snabb utrustning beroende på ljuset.. givetvis spelar motivets hastighet in, vilket iofs oftast är runt 70 km/h :P

En liten fråga bara. Jag har lagt märke till att man gärna tar bilder från insidan av svängen på bulten. Nu är jag extremt o-fotogenisk, så ta gärna mina synpunkter med en klackspark. Men kan det inte vara intressant att byta vinkel på objektet för att testa lite. Jag lägger upp några gamla favvo-bilder på mig själv för att visa vad jag menar. Det jag egentligen är ute efter här är ju att dölja hänget, som visar att vi fuskar när vi knäskrapar. Men jag talar nog bara för mig själv. Samt att jag har 4 öl i kroppen och sitter vid grillen på Gränna-camping. I love 3G.

Vill inte stå på utsidan ifall hojen förlorar kontrollen, samma sak gäller framifrån. Om detta gäller dock mig som bara har ett 200mm optik. Skulle man ha ett längre så kanske skulle det vara säkrare. :)

Underbart med en ärlig person :tummenupp

Säger som de övriga mindre lust att stå i "skottlinjen" effter och ha sett hur det kan gå.:näsblod

Jag ber om ursäkt för störningarna. har haft problem med uppkoplingen hela veckan, comhem felsöker. grejen är den att uppkoplingen dör mellan 22-23 tiden varje kväll:(..servern kommer ligga nere till ca 16 tiden då jag drar igång den för ett nytt test.
Beklagar detta och hoppas att det löser sig snart.!

Den som väntar på nått gott...

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...