Bl@ck
Medlem
Förra veckan när jag laddade omkring där var det ngt vitt på marken i nästan varenda kurva, typ kalk eller nåt. Är det kvar och är det halt?
Nä det var borta, det var bra väg underlag, bortsett från oljefläcken då. Men den stötte jag aldrig på tack o lov
Bulten igår var grusigare och skitigare än på länge.
Vart åkte du nånstans
Vägen Mellan Huddinge och Bulten var det däremot grusigt som fan i varenda kurva

Last edited:
jag visste att jag gjorde fel när jag inte trotsade dunderförkylningen och tog en vända igår .. Jag anade att det skulle plåtas (ville hamna på bild själv för en gångs skull) men inte att det skulle vara så många ute.


är på väg norrifrån