saeco12
www.bombrepa.se
Stod en stund med kameran i dag, några ok ... några lite suddiga ... men kan vara kul att se sig själv i alla fall. Övning ger färdighet
Bifogat
-
2008-08-30_092 (Medium).JPG79.8 KB · Visningar: 217 -
2008-08-30_110 (Medium).JPG74.6 KB · Visningar: 288 -
2008-08-30_109 (Medium).JPG76.7 KB · Visningar: 280 -
2008-08-30_101 (Medium).JPG69.5 KB · Visningar: 206 -
2008-08-30_099 (Medium).JPG78.9 KB · Visningar: 100 -
2008-08-30_097 (Medium).JPG79.8 KB · Visningar: 151 -
2008-08-30_096 (Medium).JPG77.3 KB · Visningar: 192 -
2008-08-30_094 (Medium).JPG80 KB · Visningar: 180

jag visste att jag gjorde fel när jag inte trotsade dunderförkylningen och tog en vända igår .. Jag anade att det skulle plåtas (ville hamna på bild själv för en gångs skull) men inte att det skulle vara så många ute. 