Bulten 080830

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Stod en stund med kameran i dag, några ok ... några lite suddiga ... men kan vara kul att se sig själv i alla fall. Övning ger färdighet
 

Bifogat

  • 2008-08-30_092 (Medium).JPG
    2008-08-30_092 (Medium).JPG
    79.8 KB · Visningar: 217
  • 2008-08-30_110 (Medium).JPG
    2008-08-30_110 (Medium).JPG
    74.6 KB · Visningar: 288
  • 2008-08-30_109 (Medium).JPG
    2008-08-30_109 (Medium).JPG
    76.7 KB · Visningar: 280
  • 2008-08-30_101 (Medium).JPG
    2008-08-30_101 (Medium).JPG
    69.5 KB · Visningar: 206
  • 2008-08-30_099 (Medium).JPG
    2008-08-30_099 (Medium).JPG
    78.9 KB · Visningar: 100
  • 2008-08-30_097 (Medium).JPG
    2008-08-30_097 (Medium).JPG
    79.8 KB · Visningar: 151
  • 2008-08-30_096 (Medium).JPG
    2008-08-30_096 (Medium).JPG
    77.3 KB · Visningar: 192
  • 2008-08-30_094 (Medium).JPG
    2008-08-30_094 (Medium).JPG
    80 KB · Visningar: 180
Lite mer ...
 

Bifogat

  • 2008-08-30_126 (Medium).JPG
    2008-08-30_126 (Medium).JPG
    56 KB · Visningar: 104
  • 2008-08-30_125 (Medium).JPG
    2008-08-30_125 (Medium).JPG
    53 KB · Visningar: 91
  • 2008-08-30_123 (Medium).JPG
    2008-08-30_123 (Medium).JPG
    50.1 KB · Visningar: 78
  • 2008-08-30_122 (Medium).JPG
    2008-08-30_122 (Medium).JPG
    56 KB · Visningar: 131
  • 2008-08-30_120 (Medium).JPG
    2008-08-30_120 (Medium).JPG
    57.6 KB · Visningar: 360
  • 2008-08-30_119 (Medium).JPG
    2008-08-30_119 (Medium).JPG
    50.7 KB · Visningar: 188
  • 2008-08-30_116 (Medium).JPG
    2008-08-30_116 (Medium).JPG
    50.7 KB · Visningar: 100
  • 2008-08-30_114 (Medium).JPG
    2008-08-30_114 (Medium).JPG
    73.8 KB · Visningar: 234
vem vare som hade vurpat där idag?
åkte förbi en massa ambulaners och poliser!
 
Det stod en polis och några hojåkare mot slutet, vid Lännersta (?) och varnade för olja på vägen ... där hade tyvärr någon gått av. Mycket bra att det stod kvar odh uppmärksammade andra på att det var halt ... väldigt tacksam för det!!!!!
 
Du har fått något på linsen, fjärde bilden :hihi

Nä men fina bilder :tummenupp Den 3e bilden å andra inlägget, va är det för hoj???
 
Jag fotade mellan 10-13 ca. Då kom det en dumper och la av världens koblaja med fett mitt i fotokurvan.Så om nån undra varför jag stod mitt i vägen o vinkade så var det inte för att få bättre bilder.jag sanerade med en gammal trasa :p ,, Bilder är på uppladdning ,kommer strax
 
Jasså, när man är borta och bestiger Kebnekaise så ska det fotas! Fy på er :tungan

Ne då, fina bilder :tummenupp
 
Du fick inga bilder på en svart ninja? :)

Tror jag hade några på en svart ninja, men suddiga -> papperskorgen.

Tjusiga bilder Hoztic och GubbLasse :tummenupp Extra kul att se en bekant avslöjad med rosa ryggsäck :D

Bulten måste vara den mest hojtrafikerade vägen i Sverige? Tillsammans med Bogan ... men Bulten vinner nog fasen.
 
Trevligt trevligt! :)


Btw Gubblasse du kommer bli vass nästa år, dax att sätta på spenderarbyxorna? :D
 
Last edited:
Vafan! :huvet jag visste att jag gjorde fel när jag inte trotsade dunderförkylningen och tog en vända igår .. Jag anade att det skulle plåtas (ville hamna på bild själv för en gångs skull) men inte att det skulle vara så många ute. :huvet

Nu tänker jag sura hela dan .... :fakta
 
Förra veckan när jag laddade omkring där var det ngt vitt på marken i nästan varenda kurva, typ kalk eller nåt. Är det kvar och är det halt?
 
Förra veckan när jag laddade omkring där var det ngt vitt på marken i nästan varenda kurva, typ kalk eller nåt. Är det kvar och är det halt?

Bulten igår var grusigare och skitigare än på länge.
(tidigt på förmiddan)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top