Brudfjället idag?

de här brudfjället verkar vara en fin väg..
skulle man kunna få en vägbeskrivning på hur man kommer dit från trollhättan?

45'an upp.
Efter Mellerud (3-4km) svänger du vänster. Det står bl.a. Håverud och Akvedukt på vägskyltarna. Följ vägen en dryg mil så kommer du fram till bebyggelse, fortsätt bara och sen efter bron svänger vägen vänster i en trevägskorsning. Efter 500m börjar det! :yoparty

Var där igår. :tuttar

45'an upp.
Efter Mellerud (3-4km) svänger du vänster. Det står bl.a. Håverud och Akvedukt på vägskyltarna. Följ vägen en dryg mil så kommer du fram till bebyggelse, fortsätt bara och sen efter bron svänger vägen vänster i en trevägskorsning. Efter 500m börjar det! :yoparty

Var där igår. :tuttar

Blir nog en sväng till "brudfjället i morgon tänkte jag..
har kollat lite på kartorna på eniro..
Tänkte ta gestadvägen upp från trollhättan, men sen väl i mellerud vet jag inte riktigt hur jag ska åka faktiskt.Ska jag åka förbi åsensbruk? För att sedan komma till brudfjällsvägen?är de den vägen jag ska till? är de de så verkar jag hitta...hmm
Är jag rätt ute tro?
gärna lite mer beskrivningar!?

Last edited:
Du följer 45:an genom mellerud & efter ca 3-4 km står det skyltat håverud (direkt efter en stor affär som ja inte kommer ihåg vad den heter) det går ej att missa. väl inne på den vägen följer du bara skyltarna...

Blev en härlig tur idag från trollhättan till brudfjället via gestadvägen! Brudfjällsvägen var en riktigt fin väg med många goa kurvor och en del ahaa upplevelser..Vägen var nog faktiskt lite för bra för en nybörjare som jag som började köra hoj i juli..Får bli fler turer dit nästa säsong å öva! Så jag håller mig på min favoritväg gestadvägen ett tag till! :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti