Brudfjället idag?

Ursäkta en oinvigd,
vad händer på Brudfjället?
Är det fina vägar till & från
eller är det fjällvandring
du syftar på?
 
Ursäkta en oinvigd,
vad händer på Brudfjället?
Är det fina vägar till & från
eller är det fjällvandring
du syftar på?

tjo, Brudfjället är en vägsträcka på c:a 1,5 mil kurvigt hela tiden, vägen går mellan Håverud- Tissleskog, fina vägar till o från, det ligger ju i Dalsland,

Fjällvandring fast på hoj kan man säga: ):):),
 
Tack för en go sväng.
Kul att träffa lite nytt mc-folk.
Det blev några mil både på grus
& asfalt.

Ha det gott
 
tjo, Brudfjället är en vägsträcka på c:a 1,5 mil kurvigt hela tiden, vägen går mellan Håverud- Tissleskog, fina vägar till o från, det ligger ju i Dalsland,

Fjällvandring fast på hoj kan man säga: ):):),

Är det den vägen som är ruggigt smal och bara skymda kurvor? :)
 
Jajamensan, några shyssta hopp åxå...
Rena berg & dalbanan faktiskt.

Okey, då är det den jag tänkte på :) va där med mookie här på forumet i våras. Han älskar den sträckan :D
Det är en riktigt härlig väg att köra! Det var nån backe som kändes riktigt läskig att köra ner för minns jag, brant som fan.. Åker ni dit nån mer helg så är jag gärna på också, om tid och väder tillåter :)
 
de här brudfjället verkar vara en fin väg..
skulle man kunna få en vägbeskrivning på hur man kommer dit från trollhättan?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top